وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

«بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان جهان»

حسن نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، اولین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره ملی دستهای کوچک دعا «ویژه انتخاب بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان زیر12سال» با انتشار پوستر و فراخوان در آغاز سال نو میلادی فعالیت خود را آغاز کرد،افزود: بعد از تجربه موفق جشنواره‌های اول و دوم و هماهنگی با وزارت امور خارجه و حوزه هنری کشور اقدامات مربوط به برگزاری جشنواره سوم در ماه‌های گذشته انجام یافت و همزمان با آغاز سال نو میلادی فراخوان جشنواره بین المللی دست های کودک دعا منتشر شد.
وی اظهار امیدواری کرد، این جشنواره با استقبال کودکان کشورهای دیگر بویژه کشورهای همسایه و مسلمان روبرو شود.
نجفی همچنین از همراهی و همکاری مجموعه های مختلف مانند نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور ،‌سازمان منطقه آزاد ارس ،‌سیمای مرکز آذربایجان شرقی، سازمان آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قدردانی کرد.
رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی درباره چگونگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره در دو بخش ملی و بین الملل برگزار می شود و مهلت دریافت آثار برای داوری 22 فروردین 87 ( 11 آوریل 2008) خواهد بود.
وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره نیز 30 خرداد 87 (21 ژوئن 2008 )برگزار می شود و آثار منتخب و برگزیده در کتابی نفیس گردآوری می‌شود.
نجفی خاطر نشان کرد: کتاب «دست‌های کوچک دعا» در جشنواره های اول و دوم توسط اتاق فکر گرافیک و تصویر سازی حوزه هنری صفحه آرایی و منتشر شده است.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره در داخل کشور می توانند در مهلت یاد شده آثار خود را به آدرس حوزه هنری آذربایجان شرقی، دبیرخانه جشنواره بین المللی دستهای کوچک دعا، ارسال کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد