وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سال 1386 سال عزت و استقلال ملت ایران بود

غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز پنجشنبه در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال جدید به عموم ملت ایران، اظهار داشت: مردم در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی با توجه هوشمندانه به توصیه مقام معظم رهبری و با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای به نامگذاری سال 1386 از جانب رهبر فرزانه انقلاب به بهترین وجه پاسخ دادند.
رئیس مجلس خاطرنشان کرد: مردم به رغم تبلیغات دشمنان بدمنش نشان دادند به سرنوشت خود علاقه دارند، احساس مسئولیت می‌کنند و نیت دشمن را می‌دانند.
وی در این پیام تصریح کرد: درصد بالای شرکت‌کنندگان در انتخابات باعث عزت و اقتدار کشور و دلگرمی مسئولین و عزت مجلس شد.
رئیس مجلس انتخابات مجلس هشتم را عاری از تشنج، التهاب و بحران و عرصه‌ای کاملا رقابتی دانست و گفت: این صحنه با شکوه گویای پیشرفت و امید در فضای سیاسی کشور است.
رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس هشتم را مجلس خدمت، تلاش و تعامل سازنده با سایر قوا به خصوص دولت خواند و گفت: اعتماد بالای مردم در انتخابات اخیر وظیفه و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
حداد عادل سال گذشته را سالی خوب برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: این سال اگرچه با فراز و فرودهایی همراه بود و بعضا از نظر اقتصادی برای قشرهایی از مردم مشکلات معیشتی به همراه داشت، اما در مجموع سال امید، برکت و توسعه کشور بود.
وی اضافه کرد: سال 1386 سال عزت و استقلال ملت ایران بود و مظهر بارز و مصداق آشکار آن ایستادگی ملت در بهره‌مندی از حقوق خود در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بود.
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه دولت و مجلس نیز شجاعانه بر سر احقاق حق ملت ایران و حفظ این حق پافشاری کردند، افزود: مجلس که ترجمان انگیزه و نیت ملت است با تصویب قوانین لازم توانست از اراده ملت پشتیبانی کند.
وی خاطرنشان کرد: در موضوع هسته‌ای در یک سو منطق و اراده ملت ایران برای حاکمیت بر سرنوشت حفظ استقلال و مقابله با سلطه بیگانه قرار داشت و از سوی دیگر زورگویی، بی‌منطقی و بهانه جویی قدرت‌های بزرگ به خصوص آمریکا را شاهد بودیم که در حقیقت همان اهداف استعماری قرن‌های گذشته درقالب الفاظ و عناوین جدید است.
حداد عادل با تاکید بر اینکه خوشبختانه ملت از این مرحله نیز سربلند بیرون آمد، گفت: دولت و مجلس پشتیبان ملت و مردم پشتیبان قوای سه گانه و پیشاپیش همگان رهبر معظم انقلاب هستند که برای عزت و استقلال ایران عزیز تلاش می‌کنند.
رئیس مجلس موقعیت کشور در عرصه بین‌المللی را خوب توصیف کرد و افزود: ایران در منطقه به عنوان کشوری باثبات، قدرتمند و موثر شناخته شده و از نظر علمی، اقتصادی و صنعتی روز به روز پیشرفت می‌کند و همگان به آینده روشن‌تر ایران اسلامی امیدوارند.
وی در بخش دیگری از این پیام به تلاش‌های مجلس در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: به سرانجام رساندن قانون خدمات مدیریت کشوری یکی از اقدامات مهم مجلس در سال 1386 بود که بعد از مذاکرات طولانی به دولت ابلاغ شد و دولت مشغول تدوین آیین‌نامه آن است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، گفت: با تایید این سیاست‌های کلی از جانب رهبر معظم انقلاب و ابلاغ آن به روسای قوا، هر یک به اقتضای وظایف و تکالیف خود تلاش کردند این سیاست‌ها را به مرحله اجرا درآورند.
حداد عادل ابراز امیدواری کرد با اجرای این سیاست‌ها شاهد گشوده شدن افقی روشن پیشاپیش فعالان اقتصادی کشور با هدایت و نظارت دولت باشیم تا مردم به عنوان بازیگران اصلی میدان اقتصادی در صحنه‌های عملی فعال‌تر شوند.
وی تصویب لایحه بودجه سال 1387 کل کشور را دیگر اقدام مهم مجلس در سال گذشته برشمرد و افزود: مجلس در لایحه تقدیمی دولت هم از حیث شکلی و هم محتوایی تغییراتی داد که لازم و مفید بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد سال 1387 سال خوشدلی، خرمی، سرافرازی، سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد و اهداف معنوی و الهی نظام که همان سعادت دنیوی و اخروی مردم است، محقق شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد