وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیام غیرمستقیم باراک اوباما برای احمدی‌نژاد

اندکی پس از آن که رییس‌جمهور ایران اظهار کرد ، نمی‌گذارند اوباما رییس‌جمهور آمریکا شود، اکنون مشاور ارشد و بانفوذ نظامی باراک اوباما کاندیدای ریاست جمهوری امریکا پیامی را از طرف وی به صورت رسانه ای برای محمود احمدی نژاد ارسال نموده است.

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه واشنگتن پست، ژنرال میرل مک پیک، مشاور ارشد نظامی باراک اوباما و فرمانده بازنشسته نیروی هوایی امریکا در یک مصاحبه با این روزنامه نقطه نظرات کابینه احتمالی باراک اوباما در مورد نحوه تعامل با دولت ایران را شرح داده است.

به گزارش این روزنامه محمود احمدی نژاد که خواهان محو اسرائیل از صحنه جهان شده است، تکنولوژی هسته ای را پیگیری می نماید و به ادعای آن، نظامیان امریکایی را با حمایت از شبه نظامیان شیعه عراق نابود می نماید و همچنین در این اواخر، ریاست جمهوری ایران اسرائیل را کثیف اعلام نموده است. اما به اعتقاد ژنرال مک پیک این رفتار ایران عکس العملی در مقابل رویه خصمانه دولت امریکا می باشد.

به اعتقاد او ایران دشمن اصلی القاعده است. او که رئیس ستاد مشترک نیروی هوایی امریکا در زمان بوش پدر بوده است، همچنین می‌گوید که ایرانیها در نبردهای اولیه با طالبان در افغانستان همکاری همه‌جانبه داشته اند. اما ما بجای تشکر از آنها، دولت ایران را در محور شرارت قرار دادیم و این پیام روشنی به ایرانیان بود که ما علاقه ای به آنها نداریم.

او که رئیس انتخاباتی کمپین باراک اوباماست، ادامه می دهد که ما باید سخنان بوش را پس از 11 سپتامبر به خاطر بیاوریم که ایران را در لیست کشورهای محور شرارت قرار داد.

او می گوید: عقیده اوباما این است که چرا ما با ایرانیان مذاکره ننمائیم و چرا این کار انجام نشود، وقتی که ما با آنها دارای منافع مشترک می باشیم و جنگ علیه القاعده یک نمونه از این موارد است.

شورای امنیت ملی امریکا، ایران را در ماه جون سال 2001 پس از سخنرانی بوش جزو حکومتهای دارای تخاصم با امریکا اعلام نمود و وزارت دادگستری امریکا نیز 13 عضو از اعضای حزب الله سعودی را برای انفجار برجهای الخبر سعودی که در آن 19 امریکایی کشته شدند یک گروه تروریستی نامید.

او در مقابل این سوال خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که پرسیده بود آیا سناتور اوباما با بن لادن هم دیدار می‌کند، می‌گوید: بن لادن رهبر هیچ کشوری در دنیا نیست که دارای مشروعیتی باشد، بنابراین هیچگونه ملاقاتی با او انجام نمی شود.

او که یک فرمانده جمهوریخواه بوده و با تصمیم بوش مبنی بر حمله به عراق از اردوگاه جمهوریخواهان خارج شده است، می گوید: اوباما یک ارتش قوی و محکم برای امریکا می‌خواهد و این شامل تمامی اجزای ارتش امریکا می شود.

این نظامی باسابقه و خوشنام که هم در میان جمهوریخواهان و هم در میان دمکراتها دارای اعتبار است، اعتقاد دارد که به این نزدیکی بسیار خوشبین است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مرد باران پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 http://rainct.blogsky.com

دوست عزیز سلام:
فرا رسیدن سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و شاد باش میگم، امیدوارم در کنار همدیگه سالی خوب و پر بار، همراه با سلامتی و سعادت و موفقیت و شادکامی داشته باشید...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد