وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد رای اعتماد مسلم توده های مردم را دریافت کرد

رادیو مسکو دیشب در گزارشی گفت: روزنامه راسیسگایا گازتا چاپ مسکو در شماره هفدهم مارس خود مقاله ای را درباره پیروزی محافظه‌کاران ایران در انتخابات پارلمانی این کشور به چاپ رسانده و در آن نوشت: در انتخابات پارلمانی روز جمعه در ایران هیچ گونه رویداد غیرمنتظره ای رخ نداد همانطوری که انتظار می رفت اصولگرایان در این انتخابات پیروز شدند. این به معنای آن است که سیاست های محمود احمدی نژاد، رای اعتماد مسلم توده های مردم را دریافت کرده است.
بنا بر این گزارش، کارزار انتخاباتی نشان داد که ایرانی‌ها انتخاب میان دو ایدئولوژی گوناگون را در پیش داشته اند اصلاح طلبان درباره قصد خود برای مبارزه با تورم و مسائل اجتماعی و اما اصولگرایان درباره ضرورت وحدت و تشکل در مقابل خطر خارجی صحبت کرده و به طور مشخص به احتمال تجاوز آمریکا به ایران اشاره می نمودند.
رادیو مسکو تاکید کرد: اگر چنین مبارزه ای در یک کشور غربی انجام می گرفت هواداران اصلاحات اقتصادی به احتمال زیاد به پیروزی می رسیدند با این حال بینش شرقی در ایران غلبه کرد. طبق این بینش، سفتتر بستن کمربندها بهتر از تسلیم شدن در مقابل دشمن است.
این گزارش یادآور شده است: شعار ماقبل انتخاباتی "ما با آمریکا دوستی نخواهیم کرد" دارای بیشترین تاثیر در اکثریت انتخاب کنندگان بود. واشنگتن و بروکسل از چنین نتیجه گیری هایی خوششان نیامد. آنها در ارزیابی های خود درباره رای‌گیری انجام یافته در ایران داری وحدت نظر بوده و بسیار قاطع هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد