وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تهرانی ها هم کاندیداهای جبهه اصولگرایان را به بهارستان فرستادند

تنها یک نفر از 30 نفر نامزد برتر مردم تهران از لیست جبهه متحد اصولگرایان نیست که نامزد مشترک مجمع روحانیون مبارز، حزب اعتماد ملی، ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان، ائتلاف مردمی اصلاحات، اصلاح‌طلبان جوان بوده و در رتبه 29 تهران قرار گرفته است.
نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان که به دور دوم رفته‌اند (9 نفر اول) از فهرست جبهه متحد اصولگرایان می‌باشند.
11 نامزد دور دوم از لیست واحد جبهه متحد اصولگرایان و مابقی از لیست‌های حزب‌ اعتماد ملی، ائتلاف اصلاح‌طلبان، ائتلاف مردمی اصلاحات، اصلاح‌طبان جوان و ائتلاف فراگیر هستند.
به این ترتیب از کلیه 19 نفری که در مرحله اول به عنوان منتخبین مردم تهران به مجلس ورود پیدا کردند، جملگی از فهرست جبهه متحد اصولگرایان هستند و این نمادی از نتیجه آرای کل کشور می باشد.
جبهه متحد در سراسر کشور با شعار انتخاباتی "پروا مکن بشتاب همت چاره‌ساز است"‌در عرصه تبلیغات انتخاب وارد ‌شد.
رای مردم تهران به جبهه متحد اصولگرایان رای به گفتمان عدالتخواهی، صیانت از ارزش های نظام اسلامی، خدمت بی منت به مردم، آرامش، پرهیز از افراطی گری، استکبار ستیزی، استقلال خواهی و پیشرفت بود.
در این دوره از انتخابات، با وجود آنکه شیوه های تبلیغاتی نامزدها تغییریافته و تبلیغات شهری آنان کمتر به چشم می آمد، مردم با مطالعه و بررسی هایی که انجام دادند، با حضور آگاهانه و چشمگیر خود ثابت کردند که دنبال تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب بوده و خود را حافظ استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.مردم ما ثابت کردند که برای ادای دین، تکلیف شرعی و وظیفه ملی خود همواره ثابت قدم بوده و جنگ روانی دشمن و سیاه نمایی عناصر داخلی آنان، ذره ای در اراده استوارشان تزلزل ایجاد نخواهد کرد. علیرغم مشکلات ریز و درشتی که حتی مسئولان بلندپایه کشور نیز به آن اذعان دارند، مردم نجیب و انقلابی بار دیگر انگشتان جوهری خود را پای برگه های تایید نظام زدند و از آن سو، آن را در چشم نانجیب دشمن فرو کردند. آنچه مسلم است فارغ از گرایش های فکری و سیاسی منتخبان ملت، مردم در واقع به اصولگرایی و آنچه مبتنی بر ارزش ها و اهداف والای انقلاب اسلامی است، رای داده اند. بدون شک مردمی که در آخرین جمعه سال، حماسه 24 اسفند را آفریدند، دغدغه ای جز اسلام و انقلاب در سینه و سودایی جز حفظ راه امام راحل(ره) در سر نداشتند. آنان فارغ از نام ها و نشانه ها، دنبال نمایندگانی بودند که "خدمت" و "عدالت خواهی" را آرمان و سرلوحه کار خویش قرار دهند.
نمایندگانی که به مجلس راه می یابند بایستی در جهت حل مشکلات مردم تدبیر کنند چرا که دغدغه مردم شریف ایران همواره رشد و پیشرفت کشور بوده و برای آن انصافاً هر هزینه ای را نیز پذیرفته اند.حضور فزاینده مردم در این دوره از انتخابات، حاکی از امید آنان به رفع مشکلات، مبارزه با فساد و هم چنین تحول و بهبودی اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. این همان چیزی است که همواره بایستی جلوی چشمان نمایندگان ملت باشد.
در غوغای آن همه ناسازگاریهای جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ شما، همه‌ مدلهای ضدّ دینی یا ضد مردمی را به چالش کشیده است. با همت و هشیاری شما یکبار دیگر همه‌ ترفندهای شیطانی، از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق و زندگی مردم، از سیاه‌نمائی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله‌ی دشمن، از تهمت سالم‌ نبودن انتخابات تا تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم، و بخصوص پیشگوئیهای تبلیغاتی و شیطانی درباره‌ مشارکت نکردن جوانان،‌ همه و همه به سنگ خورد و درهم شکست."
پررنگ شدن شعارهای دینی و استفاده از نمادهای انقلابی را در این دوره از انتخابات باید به فال نیک گرفت. شعارها و برنامه های جریان های سیاسی و نتیجه انتخابات نشان داد که گفتمان غالب در کشور دفاع از ارزش ها و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض می باشد و فرهنگ سازی و گفتمان رهبر معظم انقلاب که اصلاحات را به معنای مبارزه مستمر با فقر، فساد و تبعیض دانستند، بر تار و پود این کشور بافته شده است .
عبرت های انتخابات نهم ریاست جمهوری، باعث گردید تا در انتخابات اخیر کمتر نشانی از شعارهای ساختارشکن، خودمحوری، تنگ نظری، تخریب چهره ها و افراطی گری مشاهده شود. به جرأت می توان ادعا کرد یکی از دلایل مشارکت بالای مردم در انتخابات 24اسفند، فضای نسبتاً سالم تبلیغاتی و اخلاق مداری و آرامش حاکم بر فضای رقابت های سیاسی بود هوشیاری و هوشمندی مردم در انتخاب هشتم نشان داد که تأکید بر شیوه های خلاف مصالح و منافع عمومی ، طرح شعارهای انتزاعی و فاقد پشتوانه علمی و عملی ، دامن زدن به عملیات روانی و پولاریزه کردن جامعه (دو قطبی سازی و داستان دیو و فرشته ) دیگر شگردی نخ نما و مستعمل می باشد.
برنده انتخابات 24 اسفند مردم بودند که بار دیگر در آزمون اقتدار ملى نمره قبولى گرفتند و عزت ایران اسلامى را به رخ جهانیان کشیدند. مجلس هشتم، مجلسى باید باشد که راه را براى خدمت رسانى صادقانه دولت پر تلاش و خدمتگزار احمدى‌نژاد هموار کند. بصیرت و بلوغ سیاسى ملت ایران در روز24 اسفند نشان داد که به الزامات فضاى حاکم بر کشور بیش از هر جریان سیاسى که بعضا مدعى درایت سیاسى نیز هستند، واقفند.
راى قاطع ملت ایران به اصولگرایى نویدبخش مجلسى مقتدر، شجاع و خدوم است که ضمن همراهى با دولت نهم مى‌تواند سر منشا تحولات بسیارى در کشور گردد و مسیر خدمت به مردم را بیش از گذشته هموار کند. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24اسفند، به یقین ضامن ثبات سیاسی نظام در داخل و خارج، تقویت اعتماد به نفس در مسئولان و ایجاد شور ونشاط در آحاد مردم خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد