وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چرخش VOA پس از انتخابات ایران؟

پس از مشخص شدن شرکت بالای 50 درصدی مردم ایران در انتخابات 24 اسفند، تلویزیون صدای آمریکا که در ماه‌های گذشته، تلاش خود را بر کاستن از رونق انتخابات ایران گذاشته بود، شب گذشته، مدعی شد این تلویزیون درباره این انتخابات موضع بی‌طرفانه‌ای داشته است.

گویا تحلیلگر این شبکه، بیش از همه از گزارش «تابناک» متأثر شده که در آن آمده بود: «صدای آمریکا طی ماه‌های گذشته برنامه‌های خود را در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس و بی‌اهمیت نشان دادن این مشارکت تنظیم نموده است» و در واکنش به این خبر اظهار داشت: VOA هیچ‌گاه از مردم ایران نخواسته است که انتخابات را تحریم کنند. اصلا VOA قصد دخالت در مسائل سیاسی هیچ کشوری را ندارد.

وی افزود: قصد هیچ‌گونه دخالتی در اوضاع سیاسی کشورها به ویژه مخالفان آمریکا و باز هم به ویژه ایران را ندارند و کاملا مواضعی بی‌طرفانه و صادقانه دارند و اقدام به پخش ایمیل‌ها و تلفن‌ها می‌کند و هیچ‌گونه سانسور و فیلتری در بیان نظرات و دیدگاه‌های مردم ایران ندارد.

گفتنی است، هفته گذشته، «تابناک» در خبری به انتقاد از اظهارات نورالدین پیرمؤذن، نماینده کنونی اردبیل در مجلس پرداخته بود.

در پی این اظهارات، رسانه‌های رسمی همچون صداوسیما با ادبیات متفاوتی به نماینده مردم اردبیل حمله کردند که چرا با صدای آمریکا گفت‌وگو کرده است و وزیر اطلاعات نیز وعده برخورد با وی را به خاطر آنچه خیانت می‌نامید، داد.

جالب آن‌که دیشب، افشین قطبی، سرمربی پرسپولیس نیز در گفت‌وگوی تلفنی با این رسانه، به انتقاد از عدم معرفی نشدن خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت. وی با ابراز تأسف از وضعیت فوتبال ایران و حاکمیت رابطه به جای ضابطه، همچنین به دفاع از حبیب کاشانی پرداخت و با اعلام حمایت‌های کاشانی از وی، برای دایی و تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: من سرمربی تیم ملی شده بودم و تمام مسائل ظرف دو ساعت تغییر کرد و من از تیم ملی کنار گذاشته شدم.

وی همچنین گفت: علی دایی جوان است و هنوز فرصت زیادی برای ورود به تیم ملی دارد و هم‌اکنون برای وی زود است، اما من که این همه سابقه دارم و در مجامع بین‌المللی حضور داشتم، قطعا بهتر و اصلح بودم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد