وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیام تشکر رهبری از ملت حماسه ساز ایران

آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، در پیام مهمی ضمن تشکر و سپاسگزاری صمیمانه از ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان که با حضور پرقدرت و حماسه آمیز خود در انتخابات 24 اسفند ، صحنه باشکوهی از اتحاد ملی را به نمایش گذاشت ، تصریح کردند: ملت شریف و مسئولیت شناس ایران باردیگر به نام خدا به میدان آمدند و با همت و هوشیاری خود همه ترفندهای شیطانی و حجم سنگین جنگ روانی دشمن را درهم شکستند و نشان دادند که انقلاب اسلامی زنده است و با گذر زمان بالنده تر می شود.


متن پیام به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و سربلند! هم‌میهنان عزیز

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد ، بدل ساخت.

اینک جمهوری اسلامی با برگزاری حدود 30 انتخابات مردمی و آزاد در کمتر از 30 سال و در شرائط سخت و آسان ، نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردمسالار در جهان جدید است و بدینگونه است که الگوهای مادی ، از دموکراسی های دین‌گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.

در غوغای آن همه ناسازگاریهای جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت ، اینک نظام مردمی و اسلامیِ شما ، همه‌ی مدلهای ضدّ دینی یا ضد مردمی را به چالش کشیده است.

با همت و هشیاری شما یکبار دیگر همه‌ی ترفندهای شیطانی ، از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق و زندگی مردم ، از سیاه‌نمائی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله‌ی دشمن، از تهمت سالم‌ نبودن انتخابات تا تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم ، و بخصوص پیشگوئیهای تبلیغاتی و شیطانی درباره‌ی مشارکت نکردن جوانان،‌ همه و همه به سنگ خورد و درهم شکست.

ملّت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد ، پیر و جوان، شهری و روستائی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدند تا مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان خود بسپرند و مجلسی آگاه ، متدین ، نخبه ، ضد استکبار ، مقتدر، دردشناس و مردم‌گرا برای چهار سال آینده فراهم آوردند.

اینجانب خاشعانه و با همه‌ی وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس می گویم و از شما مردم بزرگوار عمیقاً تشکر می کنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید و اتحاد ملی را در پایان سالی که به این نام ، نامیده شده ،‌ به نمایش درآوردید.

بویژه باید از جوانان عزیز تشکر کنم که برابر آمار ، سهم بزرگی از این مشارکت همگانی را بر دوش گرفتند و با اینکه حداقلِ سن انتخاب ، سه سال ارتقاء یافت و چند میلیون نوجوان کمتر از هجده سال از شرکت در انتخابات محروم شدند ، میلیونها جوان زیر 30 سال به سوی صندوقهای رأی شتافتند و با حضور شور انگیز خود نشان دادندکه پسران و دختران نسل بعد ، آماده‌ی تحویل گرفتن این جمهوری مقدس می باشند که خونبهای دهها هزار شهید و محصول مبارزه سالهای متمادی ملت ایران است.

شما نشان دادید که انقلاب اسلامی زنده است و با گذر زمان بالنده‌تر می شود.

لازم می دانم از همه‌ی جریانهای سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون بزرگ شرکت کرده‌اند ، و نیز از مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش طاقت‌فرسا ، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت ،‌ آراء مردم را صیانت نمودند ، و از رسانه‌ی ملی که با هنرمندی و ابتکار ، فضای حماسه وحضور را رونق بخشید، و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تأمین کردند و از دیگر رسانه‌ها که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، و از نامزدهای رأی آورده و یا رأی نیاورده و سرانجام از نمایندگان مجلس هفتم که دوره‌ی نمایندگی را در خدمت مردم گذرانیدند ، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنا فداه مجلس هشتم با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود ، به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی و شادابتر کردن جمهوری اسلامی نائل گردد ، انشاءالله.

سیّدعلی خامنه‌ای

25/اسفند/1386
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد