وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تبریک رئیس جمهور به رهبر انقلاب و ملت ایران

رئیس جمهوردر پیام تبریک به رهبر انقلاب و ملت ایران تاکید کرد: حضورغرورآفرین ملت ایران در انتخابات، داغ پشیمانی و ننگ را بر پیشانی دشمنان نشاند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر احمدی نژاد در پیامی حضور گسترده، کم‌نظیر و غرورآفرین مردم به ویژه جوانان را در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چشمگیر خواند و تصریح کرد: ملت تاریخ‌ساز ایران با هوشمندی و عزم راسخ به میدان آمد و از هویت، آرمان و همه حقوق خود به ویژه حق بهره‌مندی از همه ظرفیت انرژی هسته‌ای با اقتدار مثال زدنی پاسداری کرد.

رئیس جمهورهمچنین در این پیام، پیروزی شیرین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران تبریک و اظهار امیدواری کرد منتخبان ملت، فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند.

متن کامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

به فضل الهی در آخرین جمعه اسفند ماه 1386 یکبار دیگر سرزمین آسمانی ایران نور باران شد و زمین از حمل قدوم زنان و مردان آگاه، مصمم و مؤمن در دیار پاکی و سرافرازی به خود بالید.

ملت تاریخ‌ساز ایران با هوشمندی و عزم راسخ به میدان آمد و از هویت، آرمان و همه حقوق خود به ویژه حق بهره‌مندی از همه ظرفیت انرژی هسته‌ای با اقتدار مثال زدنی پاسداری کرد.

در اوج جنگ روانی دشمن و در حالی که شرایط پایان سال و شیوه جدید اخذ رأی دشواری‌هایی را فرارو نهاده بود، حضور گسترده، کم‌نظیر و غرور‌آفرین مردم به ویژه جوانان در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت، داغ پشیمانی، ننگ و یأس را بر پیشانی دشمن بدسگال کوبید و مهر تأیید دیگری بر پیشتازی رهبری و ملت ایران در مسیر تعالی، خداپرستی و عدالت‌طلبی جهانیان گردید و نشان داد که این ملت از مناسبات تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر عبور کرده است.

اینجانب ضمن مباهات به خدمتگزاری چنین ملتی، این پیروزی شیرین را به رهبری عزیز و گرانقدر و ملت بزرگوار ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان از تمامی کسانی که در خلق این حماسه ماندگار مجاهدت کردند اعم از داوطلبان، مجریان، ناظران و رسانه‌ها تقدیر می‌کنم و امیدوارم منتخبان ملت فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند و همگان با همدلی و همراهی در مسیر شکوفایی و تعالی کشور عزیزمان گام بردارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد