وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

طرح 3 مرحله ای ناجا در انتخابات

معاون عملیات ناجا با اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری کامل نظم و امنیت انتخابات گفت:‌ ناجا به منظور تامین امنیت انتخابات طرح انتظامی جامعی را در سه مرحله قبل ، هنگام و پس از انتخابات طرح ریزی کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار مومنی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح با افزایش توان گشتهای انتظامی ثابت، سیار و همکاری مردم، نسبت به برقراری امنیت و نظم در سراسر کشور اقدام شده است.

معاون عملیات ناجا مرحله دوم طرح نیروی انتظامی را برقراری کامل امنیت حین انتخابات برشمرد و افزود: برابر برنامه ریزی های به عمل آمده در ستاد تامین امنیت انتخابات ناجا، ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی وزارت کشور، استانداریها و فرمانداریهای سراسر کشور امنیت کامل چهل و پنج هزار شعبه اخذ رای ثابت و سیار را با بکارگیری بیش از دویست هزار نیروی پلیس برقرار خواهند کرد.

سردار مومنی اجرای مرحله سوم طرح امنیتی انتظامی ناجا را پس از برگزاری انتخابات اعلام کرد و از هموطنان خواست همچون گذشته همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و بیان داشت: مراکز فوریتهای پلیسی 110 آماده ارائه هرگونه خدمات انتظامی و پلیسی به هموطنان عزیز هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد