وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عرضه لیست‌های جعلی در آخرین روز تبلیغات انتخابات

از شب گذشته لیست‌های مختلفی در سطح شهر تهران توزیع شده است که در آن اسامی کاندیداهای «جبهه متحد اصولگرایان» با تغییرات عمده‌ای همراه بوده است به گونه‌ای که در یکی از این لیست‌ها، نیمی از افراد جایگزین شده در لیست منتسب به جبهه متحد اصولگرایان، از لیست‌های دیگر جریان‌های سیاسی هستند.
همچنین در یکی دیگر از این لیست‌های معجول که به گفته یک مقام آگاه انتظامی، در تیراژ دو میلیون برگه چاپ و با عنوان «یاران ملت، همراه دولت» توزیع شده است، 10 کاندیدای اول این لیست کسانی هستند که به هیچ وجه مورد تایید نمایندگان رایحه خوش خدمت در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نبوده‌اند.
خبرنگار سیاسی فارس کسب اطلاع کرد، پس از توزیع لیست‌های جعلی در سطح شهر تهران، اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در جلسه‌ای خواستار برخورد جدی نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد و جریان‌های سیاسی پشت پرده توزیع لیست‌های جعلی شده اند.
در لیست‌ جعلی دیگری که با عنوان «حامیان سرسپرده دولت» در تهران توزیع شده، نمایندگان اصولگرای مجلس هفتم حذف شده و به جای آنان چهره‌هایی در لیست گنجانده شده‌اند که هیچگونه صلاحیت و مقبولیتی در نزد مردم ندارند.
گزارش خبرنگار سیاسی فارس می‌افزاید با شکایت اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، در عملیات شب گذشته نیروی انتظامی چند چاپخانه مورد بازرسی قرار گرفتند که در یکی از این چاپخانه‌ها چند صد هزار برگه تبلیغاتی جعلی کشف شد که ردپای سفارش دهندگان این برگه‌ها به یکی از جریان‌های مقابل اصولگرایی رسیده است. پیگیری تخلفات این افراد در حال انجام است.
مسئولان اضلاع سه گانه جبهه متحد اصولگرایان (رایحه خوش خدمت، ایثارگران و اصولگرایان تحولخواه و جبهه پیروان خط امام و رهبری) پایبندی خود را به لیست 30 نفره اصولگرایان در تهران و سایر لیست های جبهه در شهرستان ها اعلام کرده و سوء استفاده از نام این جبهه و تغییر، حذف و افزودن اسامی دیگر را محکوم کرده اند.
مسئولان جبهه متحد اصولگرایان متجاوز از یکسال و اندی است که برای رسیدن به لیست مشترک تلاش کرده و اینگونه اقدامات را غیر اخلاقی قلمداد می کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد