وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیرموذن: مطمئنا به تهران بر می‌گردم

نورالدین پیر موذن با شایعه دانستن پناهندگی خود به آمریکا گفت: مطمئنا به تهران باز خواهم گشت.

نورالدین پیر موذن سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس که هم اکنون در آمریکا به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با بیان اینکه بحث‌ پناهندگی اینجانب به آمریکا شایعه است گفت: اگر چه دلم از همه شکسته است اما مطمئنا به تهران باز خواهم گشت.
وی بیان اینکه من شب و روز برای مردم زحمت کشیده‌ام، گفت: قصد نداشتم تا در انتخابات مجلس هشتم ثبت نام کنم اما با تقاضای مردم ثبت نام کردم.

پیرموذن با بیان اینکه من در مصاحبه با تلویزیون صدای آمریکا خطوط قرمز را رعایت کردم گفت: من وارد خطوط قرمز نشدم و هنوز هم به این خطوط احترام می‌گذارم ولی انتظار داشتم تا کسی به فریاد من و برادرم که در انتخابات رد صلاحیت شدیم برسد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد