وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نگاهی به شعارهای انتخاباتی کاندیداهای قم

کاندیداهای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم غالبا شعارهایشان در رابطه با حل مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و آگ‌بادانی استان است .

‪ ۳۹‬کاندیدای در رقابتی سخت و نفس گیر تلاش دارند تا سه کرسی قم را در مجلس شورای اسلامی تصاحب کنند.

آنها علاوه بر گفت و گوهای رو در رو با مردم، با استفاده از بروشورهای رنگارنگ به ارایه برنامه های خود پرداخته و برنامه های خود را در قالب شعارهای زیبا به مردم ارایه کرده اند.

شعارهایی همچون تامین مسکن برای همه، افزایش اعتبارات عمرانی، توسعه قم، احیای حقوق قشر محروم، توسعه و احیای صنعتی، بازسازی بافت قدیمی قم ، رفع معضل بیکاری، ایجاد قطار درون شهری و حل مشکلات حمل و نقل از جمله شعارهای کاندیداهای مجلس می‌باشد.

یکی از کاندیداها در شعارهای تبلیغاتی خود اعلام کرده است که در برنامه های خود قصد دارد که از رودخانه شهر قم به عنوان یک بزرگراه ارتباطی با شش باند جهت تسهیل در ترافیک استفاده کند.

وی همچنین بازسازی مناطق قدیمی شهر از طریق سیاست تعویض یک متر زمین در مقابل یک متر آپارتمان و ساختن مکانهای تفریحی و گردشگری برای شهر و روستاهای کوهستانی را جزو اولویتهای خود پس از ورود به مجلس اعلام کرده است.

این کاندیدا همچنین کنترل قیمت کالاها و مهار تورم، مسکن برای همه،شهری آباد با استانداردهای شهرسازی، تلاش جهت رفع معضل بیکاری، پیگیری شبکه آب شیرین را نیز از دیگر برنامه های خود در صورت موفقیت دراین انتخابات عنوان کرده است.

یکی دیگر از کاندیداها نیز مهاجرت معکوس، ساماندهی حمل و نقل عمومی درون و برون شهری به خصوص از طریق ایجاد قطار درون شهری، ارتقاء جایگاه قم در برنامه ریزی های کلان ملی و بین‌المللی و ارتباط تنگاتنگ با مردم مناطق مختلف استان برای اطلاع سریع، صحیح و دقیق از مشکلات و بازتاب اقدامات انجام گرفته را از برنامه های خود ذکر کرده است.

تلاش برای ایجاد فرهنگسرا و سینمای مدرن در سطح استان، صنعتی نمودن قم، توسعه مناطق روستایی و پیگیری پیشنهاد بررسی آثار توسعه ای الحاق شهرهای تفرش، دلیجان و محلات به قم از شعارهایی است که یکی از کاندیداهای مجلس برای جلب آرای مردم بیان کرده است.

کاندیدای دیگری از قم نیز تلاش در جهت حل مشکلات حمل و نقل، راه اندازی اتوبوس های کولر دار دون شهری به دلیل گرمای شدید تابستان، توزیع عادلانه خدمات تاکسی رانی در همه مناطق شهر از جمله مناطق محرومی مانند، نیروگاه و امامزاده ابراهیم، تلاش برای ایجاد تعادل در توزیع سهم عمرانی بین مناطق مختلف استان به نحوی که دیگر کسی به خاطر سکونت در منطقه ای احساس سرافکندگی نکند را به عنوان شعارهای انتخاباتی قم برگزیده است.

یکی دیگر از کاندیداها نیز پیگیری و نظارت بر بافت مرکزی و طرح اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ایجاد شهرداری معصومیه و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به قم، ایجاد اشتغال با حمایت از کارآفرینان و مبارزه با مفسدان اقتصادی و بیت المال را از برنامه های خود در صورت موفقیت در انتخابات دانسته است.

انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی‪۲۴‬اسفندماه سالجاری برای گزینش ‪۲۹۰‬نماینده درسراسر کشور برگزار می‌شود.

قم سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد