وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتشار لیست منتسب به رایحه خوش خدمت

نماینده رایحه خوش خدمت در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به انتشار برخی لیست های منتسب به رایحه خوش خدمت گفت: افرادی که اینگونه عمل می کنند، افراد منتسب به ما و جبهه متحد اصولگرایان نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ‌اصغر زارعی عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان امروز سه‌شنبه در نشست خبری جبهه متحد با خبرنگاران رسانه‌ها با اشاره به تبلیغات سلیقه‌ای برخی از افراد گفت: تبلیغات سلیقه‌ای مورد تایید ما نیست و ما سعی کرده‌ایم این افرادی که سلیقه‌ای عمل می‌کنند از دایره تصمیم‌گیری دور کنیم.

وی با اشاره به زحمات یک ساله اصولگرایان تحت عنوان جبهه متحد اصولگرایان گفت: در روز 24 اسفند اصولگرایان در معرض قضاوت ملت شریف ایران قرار خواهد گرفت و از ابتدای سال ما همواره برای تشکیل مجلسی کارآمد و موثر تلاش کرده‌ایم.
وی ادامه داد: ارزیابی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بر اساس شاخصه‌های صلاحیت فردی ،‌کارآمدی و مقبولیت اقدامات سنگینی بود که در تمامی حوزه‌های انتخابیه صورت گرفت.
زارعی تاکید کرد:‌ ما امروز شاهد حضور نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور هستیم.

وی تأکید کرد: اگر برخی افراد بر اساس سلیقه‌های شخصی خود کاری را انجام دهند مورد تایید ما نیست و تلاش می‌کنیم که اینگونه افراد را از دایره تصمیم‌گیری دور کنیم. کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گفت:‌ برخی از این تحرکات افراد را ما شیطنت می‌دانیم و تلاش کرده‌ایم که اقداماتی که انجام می‌شود فقط تحت عنوان جبهه متحد اصولگرایان باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد