وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور پیرموذن درآمریکا"موضوعی ازقبل طراحی شده" بود

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز موضوع رفتن "نورالدین پیرموذن" سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس (دوم خردادی ها) به آمریکا و مصاحبه وی با تلویزیون صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی را موضوعی از قبل طراحی شده و مشکوک توصیف کرد.


به‌گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، "مجید انصاری " در گفت و گویی ، ضمن مشکوک خواندن موضوع ادعاکرد: باتوجه به پروسه طولانی صدور ویزای آمریکا به نظر می‌رسد که این موضوع از قبل طراحی شده و دقیقا با هدف افزایش فشارها بر اصلاح طلبان انجام شده است.

انصاری افزود: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که اینگونه اقدامات به نفع چه افراد و گروه‌هایی تمام خواهد شد و چه کسانی از سوژه‌های این چنینی بر علیه اصلاح طلبان استفاده خواهند کرد و اکنون می‌توان فهمید که طراحی آمریکایی‌ها بر چه اساسی است.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز همچنین اضافه کرد: من در این موضوع باتردیدهای اساسی مواجه هستم ومعتقدم مراحل مختلف ثبت نام، رد صلاحیت، خروج ازکشور و حضور این نماینده مجلس در برنامه صدای آمریکا کاملا بررسی و سپس اظهار نظر شود.

مجید انصاری هیچ اشاره‌ای به طراحان احتمالی اعزام سخنگوی دوم خردادی فراکسیون اقلیت مجلس هفتم به آمریکا و عقده گشایی وی از تریبون صدای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی نکرد، اما ادعا کرد که اصولگرایان و آمریکایی‌ها از این موضوع استفاده کردند!
این اظهارات درحالی مطرح شده است که آمریکایی‌ها تا کنون و بارها حمایت علنی خود از طیف خاصی از فعالان سیاسی در ایران را اعلام کرده و با فراخوان تعدادی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای نزدیک به جبهه دوم خرداد به آمریکا، از آنان در برنامه‌های ضد ایرانی رسانه‌های وابسته استفاده می کنند.

در همین رابطه بعضی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس نظر دیگری دارد. بیژن شبهازخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی، گفت:مااظهارات آقای نورالدین پیروموذن و گفت و گوی وی با بلندی گوی دشمن را به شدت محکوم می‌کنیم.

شهبازخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، تاکید کرد: اظهارات پیرموذن فردی و شخصی است و بدون هماهنگی با فراکسیون اقلیت مجلس و چهره‌های شاخص اصلاح طلب صورت گرفته است و عواقب این اظهارات غلط و نا درست برعهده شخص خودش می‌باشد.

نماینده ملایردر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : بدون شک پیرموذن دیگر سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس نخواهد بود چرا که اظهارات وی نوعی فرصت طلبی محسوب می‌شود.

شهبازخانی همچنین با بیان این که این مسئله باید ریشه یابی شود تا در آینده چنین مسائل تاسف باری تکرار نشود، افزود: متاسفانه اظهارات نادرست و غلط ایشان به پای گروه و جناح اصلاح طلبان نوشته می‌شود چرا که وی سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس بود، باید درک می‌کرد قبل از هر نوع اظهار نظری با فراکسیون و شخصیت‌های اصلاح طلب هماهنگی می‌کرد.

وی افزود : مجموعه اظهارات غلط ایشان نشان‌دهنده نداشتن بلوغ سیاسی و ناشی از روحیه جاه طلبی وی است چرا که بدون هماهنگی چنین اظهاراتی را آن هم در گفت و گو با رسانه و بلندگوی دشمن مطرح کردن جای تاسف دارد.

شهبازخانی تاکید کرد: به اعتقاد من در کشور به اندازه کافی فضای باز و آزاد برای انتقاد از دولت ، مجلس و دیگر نهادهای دست اندرکار وجود دارد و به راحتی می‌توان نقطه نظرات خود را در رسانه‌های داخلی مطرح کرد و دیگر دلیلی وجود ندارد که با بلندگوی دشمن انقلاب و ملت، مصاحبه شود تا آنان نیز از این فرصت برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس تاکید کرد : در شان هیچ نماینده‌ای درنظام جمهوری اسلامی در هیچ گروه و جناحی نیست که بخواهد انتقادات خود را در رادیو بیگانه و کشوری که با ما در حال جنگ سرد است ، مطرح کند.

وی افزود: مگر در آمریکا گرانی ، تورم ، فساد و ظلم به سیاه پوستان وجود ندارد، آیا نمایندگان مخالف دولت آمریکا حاضر هستند با رسانه‌ها و مطبوعات کشورهای دیگر از جمله کشور ما مصاحبه کند؟
شهباز خانی در خاتمه گفت: ما به شدت از این اتفاق متاثرهستیم و آن را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که سخنان غلط ایشان مواضع هیچکدام از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس نیست .

"سهیلا جلودارزاده" عضو فراکسیون اقلیت مجلس روز گذشته در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه قرار نبوده کسی از سوی فراکسیون اقلیت مجلس حرفی بزند ،گفت: البته من از مشروح صحبتهای آقای پیرموذن مطلع نیستم، ولی ما کسی را برای این کار به آمریکا نفرستادیم.

هرچند تابش رییس فراکسیون اقلیت مجلس نیز با اعلام اینکه از ماجرا بی خبر است حاضر به موضع‌گیری در این‌باره نشد و در گفت و گوی کوتاهی به خبرنگار ایرنا گفت: من به شدت درگیر مسائل تبلیغاتی در حوزه انتخابیه خود هستم و ازاظهارات پیرموذن و مصاحبه وی با رادیوی آمریکا هیچ اطلاعی ندارم.

اظهارات رییس فراکسیون اقلیت مجلس در حالی است که مصاحبه ساختار شکنانه سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس با رسانه ضد ایرانی وزارت خارجه آمریکا، بازتاب وسیعی در افکار عمومی و رسانه‌های خبری داشته است.

پیرموذن در گفت و گوی مستقیم با تلویزیون صدای آمریکا به شدت علیه دولت، شورای نگهبان قانون اساسی و رقبای سیاسی عقده گشایی کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد