وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مهمترین اولویت اصلاح طلبان کنترل گرانی است

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه اصلاح طلبان قصد رسانیدن ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه را دارند، اظهار داشت: مهمترین اولویت اصلاح طلبان کنترل گرانی است.
به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، اسحاق جهانگیری وزیر صنایع دولت اصلاحات شب گذشته در نشست خبری ائتلاف اصلاح طلبان با بیان اینکه اصلاح طلبان یک جریان ریشه دار در انقلاب هستند، گفت: این گروه به خصوص در زمان دولت اصلاحات تلاش های بسیاری برای نظام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه مجلس در قانون اساسی از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است، اظهار داشت: قوانین مجلس باید مورد احترام همه افراد باشد.
جهانگیری برنامه اصلاح طلبان برای مجلس هشتم را رسانیدن ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه و تاکید بر برنامه چهارم و چشم انداز 20 ساله نظام دانست و افزود: مهمترین اولویت اصلاح طلبان کنترل تورم و گرانی است.
عضو شورای مرکزی کارگزاران در پاسخ به اینکه گفته شده اصلاح طلبان برگزاری انتخابات را واقعی نمی دانند، گفت: اصلاح طلبان هیچ وقت صحبت از اینکه انتخابات واقعی نیست، نکردند و تنها به رد صلاحیت افرادی که سابقه طولانی داشته اند، اعتراض کردند.
وی افزود: حضور ما در انتخابات به این معناست که انتخابات را قبول داریم و در انتخابات مجلس نیز حضوری جدی خواهیم داشت.
جهانگیری با اشاره به اینکه دغدغه دوم ما پس از بررسی صلاحیت ها در انتخابات مساله برگزاری آن است، تصریح کرد: اولین بار است که تمامی مسوولین انتخابات از یک جریان سیاسی هستند.
وی افزود: اما اصلاح طلبان از تمام ظرفیت هایشان در چند روز آینده استفاده خواهند کرد و انتظارمان این است، شرایطی پیش بیاید که موید یک انتخاب خوب باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد