وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتشار برنامه‌های اقتصادی اعتماد ملی

برنامه‌های اقتصادی حزب اعتماد ملی برای انتخابات مجلس هشتم منتشر شد.
سید کامل تقوی‌نژاد، رییس دفتر اقتصادی حزب اعتماد ملی گفت: کاندیداهای حزب اعتماد ملی در صورت پیروزی در انتخابات با حضور در کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس هشتم تلاش می‌کنند تا به سمت اقتصاد نوین و دانش پایه (فناوری اطلاعات، تجارت، الکترونیکی، دولت الکترونیکی و...) و در جهت کنترل نقدینگی و تورم و مقابله جدی و موثر با گرانی کالاها و خدمات عمومی حرکت کنند.
نظرات 3 + ارسال نظر
گروه فناوران ترشیز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 http://www.majlesehasht.com

پایگاه جامع اطلاع رسانی هشتمین دوره ی انتخابات مجلس آماده ی همکاری با احراب و کاندیداهای محترم جهت ثبت اطلاعات و درج تبلیغات ایشان است.
www.majlesehasht.com

دلسوز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:37 http://www.7370.blogfa.com

حرف و سخنم به همه افراد فهیم و با غیرت تالش :
عزیزان بنده تالشم و افتخار به تالش بودنم میکنم .ولی گاهی هم از بابت تالش بودنم بسیار احساس شرمندگی و سر افکندگی میکنم .آنان که اهل نظرند میدانند که هرکس اگر قدرت را در دست بگیرد رحم به صغیر و کبیر نخواهد کرد .حال چه محمد یاری باشد و چه هر یقانعلی بقال دیگری .
بدانید و آگاه باشید که هیچکس دلش به حال شما نمیسوزد .هیچکس دلش بحال فقرا نمیسوزد همه دلشان برای خودشان میسوزد وبقول یک ضرب المثل قدیمی که میگوید :
سگ زرد برادر شغال است .نظر من وبسیاری از افرادی در ایران وتالش اینست که اصلا رای ندهیم .چرا؟
زیرا با رای دادن ما چیزی عوض نمیشود .وکیل امسال از الان جایش و نامش مشخص است سر خود را بدرد نیاورید .وبرای همیدیگر شاخ و شانه نکشید
اصلا نباید به پای صندوقهای رای بروید
اگر از بابت مهر خوردن شناسنامه نگرانید نگران نباشید میتوانید برگه سفید در صندوق بیاندازید .آیا تابحال کسی آمده تا شناسنامه شما را چک کند؟
شما خودتون قضاوت کنید در روزهای 22 بهمن تظاهرات و جشنها و سخنرانیهایی که برگزار میشود چقد موتور سواران ودارندگان وسایل نقلیه موتوری و ماشینی بدنبال مسولان راه می افتند و کوس وکرنا علم میکنند.ومامران فاسد پلیس به آنها کاری ندارند چرا؟ زیرا به انان در این روز نیاز دارند ولی همان ماموران و سگان وفادار فردا ها و پس فرداها چه مشکلاتی را که برای مردم به وجود نمی آورند .به فرض اگر موتور سیکلت و یا ماشینی به بهانه ای هر چند کوچک توقیف شود باید ماهها و سالها در پارکینگ بماند وخاک بخورد وچه صدها آزار و اذیتی که از ناحیه این سگان وفادار به مردم میرسد .از کنترل حریم خصوصی افراد -تفتیش عقاید گرفته تا هزاران کوفت و زهر مار دیگر .
پس آیا با این اوصاف بازهم باید رای داد؟
خودتان بیاندیشید و جواب بنده را در این وبلاگ بدهید

دکتر حسین رویوران جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:06 http://royvaran.blogfa.com/

سلام.
وبلاگ بسیار جالبی دارید. اگر اجازه بفرمایید به شما لینک دهم.
من هر روز این وبلاگ را می خوانم.

کامیاب باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد