وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

1052 نامزد انصراف دادند

با دریافت نتایج آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و تایید صلاحیت 4476 نفر از داوطلبان، پرونده مرحله بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات مجلس هشتم بسته شد.

به گزارش ایسنا تا زمان صدور این اطلاعیه 1052 نفر انصراف داده و یا از شکایت خودداری نموده‌اند و 141 نفر از داوطلبان نمایندگی جابه‌جایی حوزه انتخابیه داشته‌اند.

ستاد انتخابات کشور با تشکر از تلاش هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت سراسر کشور و هیات مرکزی نظارت و شورای نگهبان خطاب به مردم خاطرنشان کرده است: فرآیند پیچیده و حساس بررسی صلاحیت‌ها بحمدالله در نهایت به فضای مطلوب رقابتی در کشور منجر شد، لکن ذکر دو نکته در این رابطه ضروری است.

اولا؛ واجد شرایط نبودن و رد صلاحیت بعضی از افراد برای مسوولیت خطیر نمایندگی مجلس به معنی عدم صلاحیت آن‌ها در مشاغل و موقعیت‌های دیگر نیست و حفظ آبروی افراد بر همگان واجب است.

ثانیا؛ در بررسی صلاحیت‌ها حداقل شرایط در نظر گرفته شده است و لازم است مردم در راستای انجام وظیفه کسانی را که دارای بالاترین شایستگی‌های اعتقادی، رفتاری و تخصصی هستند از میان نامزدهای انتخابات شناسایی و به آن ها رای دهند.

به امید به الطاف الهی و حضور یکپارچه ملت حزب‌الله در 24 اسفند پای صندوق‌های رای در سراسر کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد