وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نحوه کارکرد نامزدها می‌تواند به مشارکت مردم کمک کند

فرماندار چابهار گفت: نحوه برخورد و نوع کارکرد نامزدهای هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌تواند به مشارکت مردم کمک کند .

سید علی باطنی چهارشنبه شب با بیان این مطلب در نخستین جلسه دیدار با ‪ ۹‬تن از نامزدهایی که صلاحیت آنها برای حوزه انتخابیه شهرستانهای چابهار، کنارک و نیک شهر تایید شده است افزود: رعایت کلیه قوانین اعلام شده در روند این مرحله از انتخابات به ویژه از سوی نامزدان، نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در روز ‪ ۲۴‬اسفند دارد.

وی با اشاره به اینکه از فردا کارتبلیغات‌انتخاباتی برای همه نامزدان بطور رسمی آغاز می‌شود گفت: تمامی امورمربوط به تبلیغات می‌بایست براساس ابلاغیه،ستاد انتخابات کشورانجام شود.

در این جلسه دستورالعمل تبلیغات انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شامل دو فصل و ‪ ۲۲‬موضوع ازسوی جانشین رییس ستاد انتخابات چابهار برای نامزدان قرائت شد.

احمد دهمرده‌گفت : قانون ، مبنا و اساس برگزاری این انتخابات است و همه وظیفه داریم طبق آن عمل کنیم .

وی تاکید کرد: از دقایق اولیه روز پنچشنبه ‪ ۱۶‬اسفند ماه ، کار تبلیغات آغاز و پایان آن ساعت ‪ ۸‬شب پنجشنبه ‪ ۲۳‬اسفند ماه‌است .

به گزارش خبرنگارایرنا مردم در حوزه انتخابیه شهرستانهای چابهار،کنارک و نیکشهر از میان ‪ ۹‬نفر کاندیدای خود که ‪ ۸‬نفر آنها مرد و یک نفر زن است از طریق ‪ ۲۲۷‬شعبه اخذ رای ، شامل ‪ ۶۸‬صندوق ثابت و ‪ ۱۵۹‬صندوق سیاریک نفر را به عنوان نماینده خود برای ورود به مجلس هشتم انتخاب خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد