وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نتخابات باید منشاء همدلی، همکاری و همراهی بیشتر باشد

محمود احمدی نژاد پس از جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ، درخصوص انتخابات آتی مجلس ، گفت: انتخابات باید منشاء همدلی، همکاری و همراهی بیشتر باشد و هممه باید تلاش کنند که انتخابات به ظرف همدلی و همکاری تبدیل شود.


به گزارش خبرنگار ستادخبری ایرناویژه انتخابات،دکتر"محموداحمدی‌نژاد"، افزود: همه باید برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنند و این انتخابات را به برگ افتخار دیگری برای کشور و نظام تبدیل کنند و همه کار کنند تا کشور پیشرفت کند.


** احدی از دولت حق ندارد در امر انتخابات دخالت کند
رییس‌جمهوری با بیان اینکه مجریان و ناظران انتخابات، خود مردم هستند و نقش دولت پشتیبانی است، تاکید کرد: احدی در دولت حق ندارد در امر انتخابات، دخالت کند. ما پشتیبانی لازم را فراهم می‌کنیم تا مردم با آرامش خاطر و راحت‌ترین زمان ممکن ، در انتخابات شرکت کنند و دولت همه امکانات لازم برای این کار را فراهم کرده است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: احزاب و گروهها نیز باید در همن فضا حرکت کنند، برنامه‌های خود را ارائه دهند و شفاف با مردم سخن بگویند.

رییس جمهوری با اشاره به وجود نزدیک به پنج هزار داوطلب نمایندگی در سراسرکشور، گفت: نزدیک به ‪ ۱۶‬برابر تعداد مورد نیاز داوطلب رقابت می‌کنند و برخی مظلوم نمایی‌ها که در انتخابات قبلی نیز وجود داشته است، نباید مبنای تعاملات باشد .

احمدی نژاد باتاکید براینکه همه باید به انتخاب مردم احترام بگذارند، گفت: فضا باید دوستانه باشد و چه آن‌هایی که‌انتخاب می‌شوند و چه نامزدهایی که رای نمی‌آورند باید با همدلی دست به دست هم دهند و برای توسعه کشور کار کنند .

رییس جمهوری تاکید کرد: امروز ملت ایران در عرصه جهانی عزیز است و عظمت ملت ایران در جهان کاملا مشهود است، همه باید از این فرصت استفاده کنیم و فارغ از دسته بندی‌ها و گروه بازی‌ها برای ساختن کشور تلاش کنیم.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مرز دسته بندی‌های ما باید منافع ملی، خدمت به مردم و دفاع از عزت مردم است و ما دسته بندی قدرت نداریم. باید از این فرصت که خدای متعال در اختیار ما قرار داده است، استفاده کنیم.

ادامه دارد...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد