وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شاخص انتخاب نماینده اصلح، معیارهای رهبری است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم باید به نامزدهایی رای بدهند که شاخصه‌های آن را مقام معظم رهبری بیان بیان فرموده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین"علی سعیدی" عصر یکشنبه در جمع روحانیون و طلاب بسیجی کاشان،همچنین تدین و انقلابی بودن، پاک دست بودن و مرعوب دشمن نشدن را از دیگر شاخصه‌های نماینده اصلح ذکر کرد.

وی اظهار داشت: مردم باید به نامزدهای اصلحی رای دهند که مستقل و مدافع تفکر دینی باشند و تحت تاثیر زر و زور قرار نگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد:آحادمردم ایران اعم از زنان و مردان و جوانان با یک اقدام‌انقلابی در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی را به مجلس بفرستند که زینت بخش مجلس، انقلاب و مقام معظم رهبری شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: نکند خدایی ناخواسته در این دوره انتخابات خاطرات تلخ مجلس ششم تکرار شود.

سعیدی در بخشی دیگر سخنان خود به جریانهای فکری تاریخ معاصرایران پرداخت و گفت:در این مدت پنج جریان فکری برتاریخ ایران سایه افکند که تمام احزاب و تشکلها از آن نشات گرفته‌اند.

وی،تفکر دینی و بازگشت به‌اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق دینی در جامعه مبتنی بر تفکر برخاسته از قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را از جمله این تفکرات برشمرد.

وی، تحجر و جمود گرایی، گرایشات ناسیونالیستی،ماتریالیستی و لیبرالیستی را از دیگر جریانها و تفکرات تاثیرگذار بر تشکل‌ها و احزاب دانست.

نماینده‌ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:روحانیت همواره در برابر پدیده‌های که خواسته‌اند با اسلام ناب محمدی(ص) مبارزه کنند، مقاومت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دین نه تنها افیون نیست، بلکه می‌تواند منشا بزرگترین انقلابها به محوریت روحانیت در جامعه شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی گفت: امروز فلسطین و لبنان تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند،به گونه‌ای که بزرگترین ارتش خاورمیانه را به زانو درآورده‌اند.

گردهمایی طلاب و روحانیان بسیجی کاشان وآران و بیدگل از سوی حوزه بسیج طلاب و روحانیان سپاه ناحیه کاشان در دانشگاه کاشان برگزار شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد