وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنتی: تاییدصلاحیت‌ها از حدنصابها‌ بیشتر است!

دبیر شورای نگهبان گفت: رفتن به پای صندوق‌های رای در انتخابات، کاری می‌کند که با هیچ قدرتی نمی‌توان انجام داد و دشمن‌کوب است و آن‌ها را نابود می‌سازد و مسوولان و خدمتگزاران نظام را دلگرم می‌کند و به آن‌ها شجاعت ایستادگی در برابر دشمنان نظام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های این هفته‌ نماز جمعه‌ تهران با بیان این‌که "حضور حداکثری مردم در انتخابات به دشمنان می‌فهماند که با چه کسانی سر و کار دارند" ادامه داد: انتخابات اهمیت بسیار بالایی دارد و سرنوشت مردم در چهار سال آینده را مشخص می‌کند و حضور گسترده‌ مردم در انتخابات نشان عظمت، شکوه، اقتدار و مردم‌سالاری دینی واقعی است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات نشان می‌دهد مردم ما ایستاده و حاضر در صحنه‌اند و مشکلات را تحمل می‌کنند و هرچه آرا بیشتر باشد، موفقیت‌های نظام بیشتر خواهد شد و قلب دشمنان را می‌شکافند و آن‌ها ناامید می‌شوند.

جنتی با اشاره به این‌که " حضور مردم در صحنه موجب پیروزی‌های نظام به‌ویژه در بحث هسته‌یی شده است" اظهار کرد: قانون‌گذاری، نظارت بر کار دولت، تذکر به دولت، تعیین مسوولین نظام و رای اعتماد به وزرا و رابط دولت و مردم و حلقه‌ وصل آن‌ها از وظایف اصلی مجلس است و باید با توجه به این نگاه و وظایف و اهمیت مجلس، مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای دهند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر این‌که " مردم باید در انتخاب کاندیداها دقت ویژه‌یی داشته باشند" خاطرنشان کرد: شما مردم باید نمایندگان این مجلس با این اهمیت را انتخاب کنید. به همین جهت باید در انتخاب آن‌ها دقت لازم را داشته باشید و افراد مومنی را انتخاب کنید و از انتخاب افراد پول‌پرست بپرهیزید. کسانی که پول‌پرست هستند دل‌شان به حال فقرا نمی‌سوزد و باید شما کسانی که دردکشیده هستند و مزه‌ فقر و مظلومیت را چشیده‌اند را انتخاب کنید.

وی افزود: ما در شورای نگهبان نیز کار خود را انجام می‌دهیم و تلاش فراوانی در تایید صلاحیت کاندیداها انجام داده‌ایم و امیدواریم اشتباه نکرده باشیم و اگر اشتباهی کرده‌ایم خدا ما را ببخشد.
جنتی خاطرنشان کرد: تعداد کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند از حدنصابها بیشتر است. البته من نمی‌دانم چرا باید این مقدار افراد برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند. البته این مساله به قانون انتخابات بازمی‌گردد که باید بررسی شود.

دبیر شورای نگهبان با بیان این‌که " کسانی که در این کرسی می‌نشینند، نباید از دشمن بترسند" تصریح کرد: در بحث هسته‌یی شما مشاهده کردید وقتی در مقابل زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها نترسیدیم، این موفقیت به وجود آمد. اگر رییس‌جمهور ترسیده بود و نظرات مقام معظم رهبری را به درستی تبیین نمی‌کرد، این پیروزی هسته‌یی نصیب ما نمی‌شد و من به خاطر این پیروزی به شما مردم، مقام معظم رهبری و تمام مسوولینی که در این راه کمک کردند، تبریک می‌گویم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد