وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مجلس مقتدر، کارآمد و مردمی شعار اصلی جمعیت ایثارگران

مجلس مقتدر، کارآمد و مردمی شعار اصلی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای مجلس هشتم اعلام شد.

به گزارش فارس حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: جریان اصولگرا برای انتخاب نامزدهای مجلس هشتم سمت و سوی وحدت گرایانه خود را حفظ کرده است.

فدایی تصریح کرد: امیدواریم اصولگرایان با ارائه لیست واحد بتوانند پاسخی به مطالبات مردم در این خصوص که همان لیست واحد است، بدهند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: نامزدهای اصولگرایان بر اساس ضوابط ارزشی که معتقد به آن هستند به دنبال ارائه لیستی واحد به عنوان مبنای عمل هستند.

فدایی با اشاره به تعداد نامزدهای اصولگرایان در سراسر کشور گفت: با توجه به افراد متعدد و واجد صلاحیتی که تعدادشان بیش از کرسی‌های مورد نیاز مجلس است رسیدن به لیست واحد به طور طبیعی کار مشکلی است.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به لیست مشترک و واحد منطق ایجاب می‌کند که از خواسته‌های حداکثری خود افراد تنزل داشته باشند که این موضوع خوشبختانه در میان نامزدهای اصولگرا مطرح است و ما از تمامی ظرفیت‌ها برای رسیدن به لیست واحد استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: از همه اصولگرایان می‌خواهیم که برای رسیدن به لیست واحد تلاش کنند.

*جریان‌های فکری باید با آرمان‌های امام و رهبری محک بخورند

در ادامه نشست مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ما اگر بخواهیم حرکات اجتماعی و سیاسی را تنظیم کنیم باید اتفاقات گذشته را بازخوانی و به شعارها، میزان مقبولیت و کارآمدی افراد توجه کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد