وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

این دولت هیچ وقت دولت قبلی را متهم نکرده است!

علی لاریجانی طی سخنانی در جمع طلاب مدرسه معصومیه قم گفت: اصولگرایی یک حرکت قشری و از جنس اشراف‌گرایی نیست بلکه عقل‌گرا و یک جریان فکری است.

لاریجانی با بیان این‌که "اصولگرایی نقطه مقابل اصلاح طلبی نیست" گفت: اصولگرایی نقطه مقابل لیبرالیسم است. اگر عنوان پرچم اصلاح طلبی اسلام باشد، آن وقت می‌توان اصلاح‌طلبی و اصلاح گرایی را جزء یا بخشی از اصولگرایی دانست.

وی گفت: اگر براساس فلسفه سیاسی اسلامی عدالت‌گرایی را محور تفکر سیاسی خود قرار دهیم، این مبارزه با فقر می‌باشد و نباید در جامعه اسلامی گرایش به فقر تقویت شود. باید فاصله دهک‌ها کاسته شود نه آن‌که افزایش یابد. وجهی از عدالت که باید خیلی به آن اهتمام ورزید، اقتصاد کشور است، مخصوصا تورم و باید چاره‌ای اندیشیده شود و از یک روش علمی می‌توان فقر جامعه را از بین بر
لاریجانی درباره دبیری شورای امنیت ملی گفت: اولا به دلیل مشغله کار بود؛ چراکه 29 سال است که کار می‌کنم و دیگر خسته شده‌ام. ثانیا به دلیل تفاوت سلیقه با دولت نهم بود که گفتم نمی‌توانم ادامه بدهم و یکی را جایگزین من کنید.

وی در پاسخ به سوالی خاطرنشان کرد: این دولت هیچ موقع دولت قبلی را متهم نکرده زیرا این دولت کارهایی در ادامه سیاست‌های دولت‌های قبلی انجام داد و کارهایی را هم افزود که یکی از آن‌ها سفرهای استانی و رسیدگی به مشکلات مردم می‌باشد که از نزدیک مشاهده می‌کنید.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با اشاره به عملکرد دولت‌های غربی در مورد پرونده هسته‌یی افزود: دولت‌های غربی کارنامه سیاهی در مورد ایران از خود بر جای گذاشته‌اند و هر روز یک جواب به ما می‌دادند که قانع کننده نبود.

لاریجانی درباره عملکرد دولت نهم افزود: حل مشکلات اقتصاد باید در راس کارهای اصولگرایان باشد، این دولت مورد تایید مقام معظم رهبری است و در طی این دو سال دولتی موفق و پر تلاش در عرصه بین‌المللی و داخلی بوده و البته به هر دولتی هم انتقاداتی وارد است.

وی تاکید کرد: مجلس هشتم باید گل سر سبد همه مجالس باشد.

وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات در مورد پرونده هسته‌یی سند خوبی از سوی آژانس صادر شد. در این گزارش موارد مبهم زیادی ـ که از گذشته در پرونده هسته‌یی ایران وجود داشت ـ حل شد. با این گزارش آژانس، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فن‌آوری هسته‌یی کشور ایجاد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد