وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام قریب‌الوقوع لیست سی نفری اعتماد ملی

مسئول ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی گفت که این حزب با احتساب 30 کاندیدای حوزه انتخابیه تهران، برای کسب 160 کرسی مجلس هشتم کاندیدا معرفی خواهد کرد که این تعداد معادل 55 درصد کرسی های خانه ملت است.

مسعود سلطانی فر مسئول ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی اظهار داشت: حزب اعتماد ملی از ابتدا مجموعا 260 کاندیدا برای انتخابات مجلس هشتم در نظر گرفت اما در مراحل اولیه بررسی صلاحیت ها 68 نفر باقی ماندند که در مراحل بعدی بررسی صلاحیت ها حدود 78 نفر دیگر به جمع آنها افزوده شدند.

وی افزود: حزب اعتماد ملی بر اساس آخرین مرحله بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان برای انتخابات آتی حدود 160 کاندیدا خواهد داشت که امیدواریم شورای مذکور در فرصت قانونی باقیمانده با وسعت نظر و سعه صدر و جامع نگری عمل کرده و نتیجه رسیدگی به اعتراضات رد صلاحیت شدگان فراهم شدن زمینه ورود جمعی دیگر از نامزدهای حزب به عرصه انتخابات باشد.

این عضو ارشد حزب اعتماد ملی همچنین ابراز امیدواری کرد حزب متبوعش بتواند با ورود قدرتمندانه تر در عرصه رقابت های انتخاباتی به رقابتی شدن فضای انتخابات و تحقق حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط و شایسته ایران اسلامی کمک کند.

سلطانی فر این نکته را نیز گفت که سران حزب متبوعش با توجه به تائید صلاحیت تعداد دیگری از نامزدهای این تشکل سیاسی در حال بررسی وضعیت کمی نامزدهای خود در استان ها هستند تا بتوانند فهرست انتخاباتی نهایی خود را متناسب با کاندیداهای باقی مانده در صحنه، تنظیم و ارائه کنند.

او که خاطر نشان کرد "کاندیداهای اصلی و ذخیره حزب اعتماد ملی در استان های مختلف کشور رد صلاحیت شده اند" در عین حال متذکر شد "چنانچه کاندیداهایی تائید صلاحیت شده در استان ها باشند که افکار و برنامه هایی متناسب با چارچوب اعتقادی و مرامنامه و مشی این حزب فراگیر دارند، بدون تردید از آنها در لیست انتخاباتی اعتماد ملی استفاده خواهد شد".

خبرنگار مهر از مسئول ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی در خصوص ائتلاف این حزب با سایر گروه ها در انتخابات 24 اسفند سئوال کرد که سلطانی فر پاسخ داد: هنوز به طور جدی درباره ائتلاف اعتماد ملی با گروه های سیاسی دیگر بحثی نشده و اظهار نظرهایی که از سوی برخی گروه ها می شود، مورد تائید نیست و در این زمینه پس از روشن شدن وضعیت کاندیداهای خود تصمیم گیری خواهیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه تا کنون فهرست انتخاباتی حزب اعتماد ملی برای حوزه انتخابیه تهران قطعی نشده است، ابراز امیدواری کرد این فهرست ظرف 3 روز آینده نهایی و اسامی کاندیداهای مذکور رسما اعلام شود.

سلطانی فر در پایان درباره شعار انتخاباتی حزب اعتماد ملی گفت که این حزب از ابتدا با شعار "چو ایران نباشد تن من مباد" و "تداوم راه امام و تداوم اصلاحات با اعتماد ملی" وارد عرصه انتخابات شد و این شعار به صورت قابل توجه مورد استقبال عموم قرار گرفته و تغییر نخواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد