وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

24نامزد حزب توسعه و عدالت در تهران

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از نهایی شدن 24 نامزد مورد حمایت این حزب برای حوزه انتخابیه تهران و بیش از 200 نامزد حمایتی این حزب خبر داد.

رضا طلایی نیک با بیان اینکه تاکنون 24 نامزد حمایتی حزب توسعه و عدالت برای حوزه انتخابیه تهران جمع بندی شده است، افزود: حداکثر تا هفته آینده با تکمیل فهرست 30 نفره نامزدهای پیشنهادی حزب توسعه و عدالت به شورای ائتلاف فراگیر اصولگرایان ارائه می شود.

وی افزود: حزب توسعه و عدالت در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی مشارکت فعال خواهد داشت و نامزدهای نهایی حزب توسعه و عدالت با هماهنگی ستاد ائتلاف فراگیر اصول گرایان به طور رسمی اعلام خواهد شد.

دبیرکل حزب توسعه وعدالت ایران اسلامی اسامی 24 نامزد جمع بندی شده برای حوزه تهران را بدین شرح اعلام کرد: حداد عادل، مظفر، خوش چهره، مدیر محمدی، مرندی، کوثری، عادل آذر، طلایی نیک، سعید صادقی، خادم، کنعانی مقدم، غفوری فرد، مصباحی مقدم، ناصحی، امین زاده، فیاض بخش، ریاض، ابوطالب، مطهری، کاتوزیان، مظاهری، عباسپور، انصاریان و میر محمد صادقی.
نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:29

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان فعال در این وبلاگ وزین. می خواستم به اطلاع شما عزیزان برسانم خانم صدیقه مقدم فر از کاندیداهای مطرح در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد. پیشنهاد می کنم ایشان را نیز در لیست نظر سنجی این وبلاگ قرار دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد