وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شرط ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت اعلام شد

عبدالله ناصری در گفتو گو با بهارستان ایران با اشاره به وضعیت پیش آمده برای اصلاح طلبان پس از رد صلاحیتهای انجام شده گفت:با توجه به این که محدوده انتخاب کاندیداهای اصلاح طلب بسیار محدود شده و برخی از نبروهای دیگر نیز به عنوان گزینه های مورد حمایت توسط ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مطرح شده اند، این ستاد سه شاخص اصلی را برای حمایت از کاندیداها مد نظر قرار داده است.

وی تصریح کرد:احتمال کسب آرا توسط نامزد های مورد حمایت باید بالای 50 درصد باشد.
ناصری پذیرش مشی اصلاحالت و چارچوب و فعالیت حرکت و فعالیت اصلاحات در 10 سال گذشته را یکی دیگر از ملاکهای مورد نظر برای حمایت از کاندیداهای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان ذکر کرد.
ناصری درباره سومین شرط ستاد ائتلاف درباره کاندیداها نیزگفت:کاندیداهای مورد حمایت از سوی دیگر نباید حرکت اصلاح طلبی را تخطئه کرده باشند.
ناصری درپاسخ به سئوالی پیرامون اخذتوبه نامه از برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده و تائید آنان پس از این توبه نامه ها گفت:بر اساس شنیده ها برخی از کاندیداها توسط شورای نگهبان دعوت شده و فعالیتهای اصلاح طلبانه خود ار انکار کرده اندچنانچه این موارد صحت داشته باشدهر چند که ما شرایط آنان را درک می کنیم و معتقدیم که برخلاف میل باطنی خود نسبت به این کار اقدام کرده اند اما کسانی که فعالیتهای اصلاح طلبانه خود را تخطئه کرده باشند و توبه نامه ای در این رابطه امضا کرده باشند درلیست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان قرار نمی گیرند.
سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تصریح کرد:از برخی از کاندیداهای اصلاح طلب و کسانی که در آستانه انتخابات مجلس هفتم به دلیل عدم آمادگی شرایط برای برگزاری انتخابات نامه استعفا امضا کرده اند خواسته شده بود که نامه ای برای بیان ندامت از اقدامات خود بنویسند که به دلیل این که این امر را صحیح نیم دانستند نسبت به این کار اقدام نکردند.
ناصری با اشاره به رد صلاحیت بسیاری از مدیران،چهره های دانشگاهی و نمایندگان سابق مجلس در شهر تهران تصریح کرد:ستادائتلاف اصلاح طلبان درشهر تهران نیم توانند لیست کاملی را داشته باشند.
وی درباره سر لیست ستائ ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران نیز تصریح کرد:همانطور که قبلا هم عنوان شده بود بحث سر لیستی مطرح نبوده است و بعد زا استعفای دکتر عارف نیز موضوع سرلیستی منتفی شده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مدیریت سایت دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:03 http://www.em8.ir/

ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور اعلام موجودیت کرد.
تاکنون متن خبر در سایت ما و همچنین عصر ایران درج شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد