وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام موجودیت یک ائتلاف جدید انتخاباتی

ائتلاف اندیشه های سبز" اعلام موجودیت کرد.

این تشکل حول محور فرهنگیان تهران،اسلامشهر، ری و شمیران فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و در نظر دارد فهرست مستقلی را در این دوره از انتخابات مجلس ارائه دهد .

در همین راستا ، این تشکل با انتشار اطلاعیه ای که در اختیار عصرایران قرار داده است ، موجودیت خود را اعلام کرد.

متن بیانیه ائتلاف اندیشه های سبز به شرح زیر است :

یار دبستانی من ، همدم و همراه منی ...

به فاصله اندکی از بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری انتخابات پر شکوه مجلس هشتم که تجلی اراده مردم بر حق اعمال حاکمیت ملی در گستره ایران اسلامی و سرفراز است، " ائتلاف اندیشه های سبز ( فرهنگیان ) " متشکل از تعدادی از کارشناسان ارشد فرهنگی و متخصصین سایر رشته های مورد نیاز مجلس شورای اسلامی ، با حمایت و پشتیبانی خانواده بزرگ فرهنگیان تهران در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیران، اعلام موجودیت می کند.

" ائتلاف اندیشه های سبز" ضمن احترام به همه احزاب و تشکلهای سیاسی و لیست های انتخاباتی دیگر، معتقد است فرهنگ و آموزش بنیان و اساس همه تحولات زندگی جامعه بشری است و سعادت و پیشرفت و خوشبختی یا عقب ماندگی و بدبختی یک ملت ، همه را باید در فرهنگ آن جامعه جستجو و ریشه یابی نمود.

بر همین اساس این ائتلاف می کوشد با ارائه فهرستی از متخصصین آگاه و کارشناسان با تجربه رشته های مختلف، به دور از وعده وعیدهای رنگارنگ و تکراری، راه حلهای نوین و خاص خود را برای مشکلات عدیده جامعه امروز ایران ارائه داده و معضلاتی که دامنگیر کشور عزیزمان ایران است، را عالمانه ریشه یابی و راه حلهای خود را صادقانه و خالصانه ارائه نماید.

" ائتلاف اندیشه های سبز" ضمن اعلام موجودیت، همه اقشار مختلف مردم ایران، به خصوص ساکنین حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیران را به شرکت گسترده در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوقهای رای فرا خوانده و به ویژه از خانواده بزرگ فرهنگیان تهران که با متانت طبع بار عظیم آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را بر عهده دارند، انتظار دارد با حمایت قاطع و پشتیبانی وسیع خود از این ائتلاف ، فرصت را برای تجربه دیدگاههای جدید و راهکارهای نوین فراهم آورند.

بی شک فرزندان شما در" ائتلاف اندیشه های سبز" سوگند یاد می کنند تا در همه حال حافظ منافع ملی ایران و سعادت و بهروزی ایرانیان باشند. فهرست نهایی این ائتلاف به زودی از طریق رسانه های گروهی به اطلاع عموم خواهد رسید.


مردم محترم تهران، اسلامشهر، ری و شمیران، روز 24 اسفند ، دست در دست یکدیگر با زمزمه سرود جاودانه " یار دبستانی من ... " در شعب اخذ رای حاضر و آراء سبز خود را بدرقه نامزدهای فهرست " ائتلاف اندیشه های سبز" خواهند نمود.

اندیشه و زندگیتان همواره سبز باد!

ائتلاف اندیشه های سبز

4 اسفند 1376 – تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد