وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شیوه نامه تبلیغات انتخاباتی تدوین می‌شود

رئیس ستاد بازرسى انتخابات و معاون حقوقى و مجلس وزارت کشور از تدوین شیوه نامه تبلیغات انتخابات در آینده نزدیک خبر داد.

محمد حسین موسى پور در گفتگویی با واحدمرکزى خبر افزود: باتوجه به اصلاح قانون انتخابات مجلس و ابهامى که در شیوه‌ها و روش هاى مجاز تبلیغات انتخابات در مردم و داوطلبان وجود دارد شیوه نامه تبلیغات انتخابات تدوین مى شود.


موسى پور با اشاره به دستور کار مجلس درخصوص طرح دو فوریتى درباره تبلیغات انتخابات گفت: در انتظار سپرى کردن مراحل قانونى این طرح هستیم تا در تدوین این شیوه نامه لحاظ شود.

وى افزود: براساس این طرح هرگونه نصب ، الصاق و چاپ عکس و پوستر نامزدهاى انتخابات ممنوع و چاپ عکس صرفا در جزوه و یا بروشور هاى نامزدهاى انتخاباتى همراه با ارائه زندگى نامه در قطعه 10 در 15 سانتى متر مجاز است.

رئیس ستاد بازرسى انتخابات با اشاره به اینکه اکنون انجام تبلیغات انتخاباتى براى داوطلبان نمایندگى مجلس هشتم خلاف قانون است گفت: از 16 اسفند به مدت یک هفته مهلت این تبلیغات است و داوطلبان باید از هرگونه فعالیت و رقابت انتخاباتى پیش از این موعد پرهیز کنند.

موسى پور تصریح کرد: احزاب و گروهها و دستجات سیاسى مى توانند بدون انتشار نام نامزدهاى انتخاباتى خود اقلام تبلیغى را به منظور تشویق و ترغیب مردم براى حضور در انتخابات ارائه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد