وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات مجلس نیمه رایانه‌ای برگزار می‌شود

انتخابات مجلس شورای اسلامی به گفته عضو کمیته مخابرات مجلس به صورت نیمه رایانه ای برگزار خواهد شد.

دکتر احمد بزرگیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه اجرای انتخابات جاری مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر استفاده از فناوری اطلاعات و IT در تمام جوامع پیشرفته یک اصل محسوب می شود. کشور ما هم جهت عقب نماندن از این قافله تصمیم گرفته که انتخابات مجلس را به صورت آزمایشی و نیمه رایانه ای برگزار کند.

وی اضافه کرد : همان طور که می دانید ثبت نام از کاندیداهای مجلس بیشتر به صورت اینترنتی انجام شد که این خود نقطه عطفی در بکارگیری از فناوریهای نوین در کشور و در زمینه انتخابات است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت : با تمهیداتی که توسط وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اندیشیده شده است، انتخابات به صورت نیمه رایانه ای برگزار می شود.

وی افزود : رای گیری به صورت دستی انجام می شود ولی بخشی از شمارش آراء به صورت رایانه ای و بخشی دیگر به صورت دستی انجام خواهد شد.

دکتر بزرگیان هدف از اجرای انتخابات نیمه رایانه ای در کشور را ایجاد فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فناوریهای نوین دانست و افزود: با آماده سازی تمام زیرساختهای لازم و ایجاد فرهنگ سازی در بین عموم مردم در آینده نه چندان دور شاهد انتخابات کامل رایانه ای در کشور خواهیم بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد