وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صلاحیت 251 داوطلب دیگر تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت 251 نفر دیگر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: تا پایان وقت اداری روز گذشته اسامی 251 داوطلب دیگر تایید صلاحیت شده که تا این مرحله صلاحیت آنها تایید نشده و یا احراز نشده بود، به وزارت کشور ارسال شد.
وی گفت: تاکنون طی سه مرحله، شورای نگهبان صلاحیت 813 نفر از داوطلبان که قبلا صلاحیتشان از سوی هیات‌های اجرایی یا هیات‌های نظارت استانی را که تائید نشده یا احراز نشده بود تایید و به وزارت کشور ارسال کرده است.
کدخدایی پایان این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها را سوم اسفندماه اعلام کرد و افزود: شورای نگهبان تا سوم اسفندماه فهرست مجموع افرادی را که تاکنون صلاحیتشان تائید شده است را اعلام خواهد کرد.
وی در خصوص فهرست‌هایی که در برخی سایت‌ها منتشر شده است، گفت: قبلا هم اعلام کرده‌ایم که این فهرست‌ها از نظر شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد.
سخنگوی شورای نگبهان افزود: فهرستی که رسما از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود معتبر است.
کدخدایی درباره لایحه بودجه نیز گفت: روز گذشته لایحه بودجه سال 1387 پس از تصویب مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شد و شورای نگهبان بررسی آن را آغاز کرده است.
وی افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر بررسی لایحه بودجه نیز به اتمام برسد و نظر شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی اعلام شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد