وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برنامه‌های انتخاباتی شبکه خبر اعلام شد

در آستانه برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گروههای مختلف تولید شبکه خبر ویژه‌برنامه‌هایی مرتبط با انتخابات تهیه و آماده پخش کرده‌اند.

برنامه "فصل سرنوشت" به تهیه‌کنندگی محمد زین‌العابدین در 26 قسمت 10 دقیقه‌ای ساخته شده و از 27 بهمن تا 22 اسفند از شبکه خبر روی آنتن می‌رود. هدف از ساخت این برنامه بررسی جایگاه مجلس شورای اسلامی در ساختار نظام جمهوری اسلامی و ایجاد شور انتخاباتی و شناخت راهکارهای صحیح انتخاب اصلح است.

برنامه "غیرت ایرانی" به تهیه‌کنندگی حسن حاتم‌خانی در 52 قسمت سه دقیقه‌ای ساخته شده و از 23 بهمن تا 23 اسفند هر روز در دو قسمت از شبکه خبر پخش می‌شود. هدف از ساخت این برنامه گفتگو با چهره‌های ورزشی، هنری و ... برای آشنایی افکار عمومی با نظرات اشخاص درباره انتخابات مجلس هشتم است.

"دوربین اجتماعی" به تهیه‌کنندگی جواد ابراهیم‌یار در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای ساخته شده و از 10 بهمن تا 23 اسفند از شبکه خبر پخش می‌شود. این برنامه با هدف تبیین ماهیت و اهمیت انتخابات، آثار ویژگی‌های انتخابات در سال گذشته، نقش روحانیت و وظایف مردم و ... به تبیین شاخص‌های نمایندگان از نظر مقام معظم رهبری می‌پردازد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد