وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اسامی برخی از تایید صلاحیت‌شدگان در بررسی مجدد مشخص شد

مصطفی کواکبیان، ابراهیم اصغرزاده ، جواد اطاعت ، علی اشراقی و مقیمی از جمله کسانی هستند که صلاحیت آنها در بررسی‌های مجدد شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا بررسی‌های مجدد شورای نگهبان به گفته سخنگوی این شورا منجر به تایید صلاحیت 280 کاندیدای نمایندگی مجلس شده‌ است.

هم‌چنین از میان نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنها پیش از این رد شده بود، قدرت‌ا...علیخانی با بررسی‌های شورای نگهبان مجددا به صحنه‌ انتخابات بازگشته است.

در میان اسامی تایید شدگان کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز اسامی آیت‌الله مهدوی کنی و توسلی برای رقابت در تهران مشاهده می‌شود.

دکتر عباسعلی کدخدایی امروز به ایسنا خبر داد: حدود 280 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در مراحل قبلی تایید یا احراز نشده بود، تایید شدند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار امیدواری کرد که لیست جدیدی از تایید صلاحیت‌شدگان قبل از سوم اسفندماه از سوی شورای نگهبان اعلام شود.

رییس ستاد ائتلاف تهران بزرگ درباره برخی اخبار مبنی بر تایید صلاحیت عده‌ای از اصلاح‌طلبان گفت:« تاکنون در این مورد خبر رسمی نداشته‌ایم.»

مرتضی حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا،هم‌چنین درباره اخباری مبنی بر تایید صلاحیت خود، اظهار کرد:« من در این زمینه تاکنون نامه‌ای دریافت نکردم، البته اعتراض کتبی خود را ارائه کرده بودم، اما تاکنون نامه یا تماسی در این زمینه نداشتم.»

هم‌چنین عبدالله ناصری سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در این زمینه با بیان این‌که " احتمال صحت چنین اخباری وجود دارد" اما به طور رسمی تاکنون ابلاغیه‌ای صورت نگرفته است" گفت:« برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها این خبر را اعلام کرده‌اند اما تاکنون به هیچ‌یک از اعضای ستاد نامه‌ و یا ابلاغیه‌ای رسمی ارائه نشده است، باید صبر کرد و دید.»

هم‌چنین در این زمینه زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب نیز گفت:« ما هم این اخبار را شنیده‌ایم اما هنوز به طور رسمی خبری نداشته‌ایم، به هر حال اگر حداقل 10 نفر از زنان را در تهران تایید صلاحیت کنند ما هم در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم
نظرات 1 + ارسال نظر
یک هوادار مهندس خادم الحسینی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:02 http://www.ghadirkhadem.com

از حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد نام آقای مهندس غدیر خادم الحسینی مدیر مصلح اقتصادی که مورد تایید حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و حضرات آیات دستغیب ملک حسینی زبرجد و ..... بوده اند و در دوره قبل هم تایید و یکی از بالاترین میزان آرا را کسب نمدند را به جهت ایجاد فرصت برای 2 کاندیدای دیگر که هر 2 دارای سابقه نظامی هستند حذف کرده اند. تو را به خدا برای رهایی بیش از بیست هزار هوادار ایشان از این حس منفی نسبت به نظام اقدامی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد