وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنتی: انتخابات کاملا رقابتی خواهد بود

دبیر شورای نگهبان در پاسخ به شبهه‌افکنی برخی افراد و گروه‌ها تاکید کرد:‌ انتخابات مجلس هشتم کاملا رقابتی خواهد بود.

به گزارش فارس، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران صبح امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، حضور مردم را فوق‌العاده دانست و گفت: جمعیت امسال از هر سال بیشتر و شعارها نیز گرم‌تر است و روز به روز وضع حکومت اسلامی محکم‌تر و بهتر می‌شود.
وی افزود: دشمنان نابینا باید ببینند که آرزوی این مردم، مرگ آمریکا و اسراییل است.
جنتی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مردم ایران با استقامت خود به فکر آینده اسلام و مستضعفین جهان باشند، تاکید کرد: سرنوشت مستضعفین باید از اینجا رقم بخورد .
دبیر شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات ادامه همین راه است و مردم می‌دانند که هر گامی در آن دارای اجر خدایی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص ادعای برخی افراد مبنی بر رقابتی نبودن انتخابات آینده، اظهار داشت: این انتخابات کاملا رقابتی خواهد بود و قطعا با مشخص شدن نتایج معلوم می‌شود که رقابتی است یا نه.

جنتی با اشاره به پیگیری‌های شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها گفت: در فرصت باقیمانده تا سوم اسفند در حال رسیدگی به شکایات است و شورای نگهبان و هیات‌های نظارت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا با بررسی دقیق شکایت‌ها حقی از کسی ضایع نشود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد