وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

علت انصراف عارف از زبان خودش

معاون اول رییس‌جمهور سابق کشورمان، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی تحلیل‌های مختلفی که از دلایل انصرافش ارائه می‌شود نیز اظهار کرد: هیچ‌گونه اختلافی با اصلاح‌طلبان نداشتم و با هماهنگی کامل با آن‌ها جلو می‌رفتیم؛ بحث اصلی انصراف را در وقت مناسب به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: این انقلاب به اتکای مردم پیروز شده و امام نیز همواره بر حضور مردم در همه‌ی صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات تاکید داشتند؛ چرا که نظام ما جمهوری اسلامی است و به طور طبیعی مردم باید در همه‌ی انتخابات‌ها شرکت کنند.

معاون اول رییس‌جمهور سابق کشورمان که در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با خبرنگار ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: مهم ین است که ساز و کارهایی را طراحی کنیم که مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کند، هم‌چنین فضا را برای کاندیداهای مختلف فراهم کنیم تا کسانی که در خود توانایی پذیرش مسوولیت وکالت مردم را می‌بینند به میدان بیایند و مردم هم از میان آن‌ها اصلح را انتخاب کنند تا ان‌شاءالله یک انتخابات پرشور، پیش‌ رو داشته باشیم.

عارف هم‌چنین با اشاره به این‌که امسال سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امسال باید الگوی نمونه‌ای از وحدت ملی را به نمایش بگذاریم. اگر احزاب به شعارها و ارزش‌های انقلاب توجه کنند، هیچ اختلافی با هم ندارند و اختلاف تنها در تاکتیک‌ها و مسائل جزیی است؛ پس به صورت طبیعی می‌توان انسجام ملی را به خوبی فراهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد