وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام غیر رسمی شعار انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان

اهپیمایان تهرانی امروز تراکت هایی از "جبهه متحد اصولگرایان" در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "پیشرفت و اقتدار ایران، تعامل سازنده با جهان، مجلس کارآمد و درد آشنا" که به نظر می رسد شعار انتخاباتی این جبهه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راهپیمایی 22 بهمن که امروز در سراسر میهن عزیزمان برگزار شد، پخش گسترده تراکت های تبلیغاتی ( انتخاباتی و غیرانتخاباتی) مربوط به احزاب و گروههای سیاسی متقاضی شرکت در انتخابات مجلس هشتم بود که جبهه متحد اصولگرایان نیز در این عرصه حضوری فعال داشت.

این شعار در حالی مطرح شده است که صدر دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرده بود که هنوز شعار رسمی این جبهه در انتخابات مجلس هشتم نهایی نشده است و انتظار می رود که فردا در نشست خبری این جبهه به طور رسمی اعلام شود.

جبهه متحد اصولگرایان امروز همچنین بیانیه خود به مناسبت ایام مبارک دهه فجر را به صورت گسترده در بین راهپیمایان توزیع کرده بود. امروز همچنین ائتلاف فراگیر اصولگرایان با توزیع انواع پوستر و نصب بنرهای تبلیغاتی متعدد در مسیر راهپیمایی ضمن تبریک 22 بهمن به نوعی اعلام موجودیت کرده بود.

گرچه تبلیغات انتخاباتی زودرس کاندیداها خلاف قانون محسوب می شود و مشخص نیست که این مساله به ائتلاف ها نیز باز می گردد یا خیر ، اما به نظر می رسد پایبندی به قانون در این زمینه باید سرلوحه رفتار تشکل های انتخاباتی باشد. جبهه متحد اصولگرایان و ائتلاف فراگیر انتساب این پلاکارها به خود را تائید نکرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد