وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چهره‌های مستقل در لیست اعتماد ملی

مهر: دبیرکل حزب اعتماد ملی از احتمال حضور چهره های مستقل در لیست انتخاباتی این حزب خبر داد و اعلام کرد: نیروی های حزب اعتماد ملی برای ما در درجه اول اولویت هستند ولی امکان دارد از حضور افراد مستقل در لیست اعتماد ملی بهره بگیریم.

حجت الاسلام مهدی کروبی که پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهارداشت: از ابتدا هم اعلام کرده بودیم که درانتخابات مجلس هشتم حضور خواهیم داشت، اما نسبت به برخی رفتارها انتقاد داریم.

وی با اشاره به رد صلاحیت عده ای از لیست ابتدایی اعتماد ملی برای حضور در انتخابات مجلس هشتم، افزود: ما با چهره‌های مستقل و همچنین برخی رقبای خود در ارتباط هستیم و ممکن است که برای حضور در انتخابات مجلس هشتم از حضور برخی چهره های مستقل در لیست خود استفاده کنیم، اما اولویت برای ما نیروهای خودمان هستند.

دبیرکل اعتماد ملی همچنین درباره دیدار جمعی از اصلاح ‌طلبان و اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حجت الاسلام سید حسن خمینی اظهار داشت : این دیدار به خاطر مسائل انتخاباتی نبود بلکه برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود، هرچند برای موضوع صلاحیت ها و انتخابات آتی ما از ایشان به مانند سایرین کمک گرفتیم.

کروبی گفت: امیدواریم به زودی تعدادی از نمایندگان مورد نظر ما تائید شوند اما در هر حال در هر حوزه انتخابیه ای که نامزد نداشته باشیم اعلام خواهیم کرد که این مسئله بعید به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب در مسیر خود باشد مردم همچنان از آن حمایت خواهند کرد ، تصریح کرد: چون این انقلاب با فرهنگ دینی و ملی ما همراه بوده است به طور قطع سال‌های طولانی باقی خواهد ماند.

کروبی با تاکید بر این ‌که انقلاب اسلامی از درون مردم جوشیده است ، گفت: این انقلاب چون به امام (ره) اسلام و مردم متکی بوده تداوم یافته و بخش عظیمی از نیروهایی که از سال 42 فعالیت می‌کردند شاید امروز از دنیا رفته باشند، ولی فرهنگ آن‌ها به نسل‌های بعدی منتقل شده است.

دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان خطاب به دشمنان ایران اسلامی که سعی دارند حضور مردم در صحنه را کمرنگ جلوه دهند، خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گویند مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی زده شده‌اند باید حضور گسترده‌ مردم را مشاهده کنند و بدانند که اگر اعتراض‌ها و گله‌هایی هم باشد، مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی دست بر نخواهند د
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد