وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عصر شنبه؛ پایان بررسی‌های هیات‌های نظارت درباره صلاحیت نامزدها

هیئت‌های نظارت بر انتخابات پایان وقت اداری فردا شنبه نتایج بررسی صلاحیت همه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فرمانداری‌های سراسر کشور اعلام می‌کنند.

هیئت‌های نظارت استانی از یکشنبه هفتم بهمن ماه کار بررسی صلاحیت همه کاندیداها به علاوه شکایات رد صلاحیت شدگان و عدم احراز صلاحیت شدگان را آغاز کرده است که مطابق قانون انتخابات،پایان وقت اداری فردا شنبه 13 بهمن ماه آخرین فرصت یک هفته‌ای بررسی صلاحیت‌ها و اعلام آن به فرمانداری‌ها از سوی این هیئت‌ها است.

فرمانداران یا بخشداران موظفند نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مبنی بر تائید یا رد صلاحیت داوطلبان را که از هیئت‌های نظارت استان دریافت نموده اند به نامبردگان ابلاغ نمایند تا در صورت اعتراض به رد صلاحیت خود،کتباً به شورای نگهبان شکایت کنند.

در صورتی که نظر هیئت مرکزی نظارت مبنی بر رد صلاحیت داوطلبانی باشد که صلاحیت آنان مورد تایید هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه قرار گرفته است، داوطلبان می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان تسلیم نمایند و شورای نگهبان بیست روز پس از اظهارنظر هیئت مرکزی نظارت، نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور اعلام خواهد نمود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد