وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آغاز گریه های انتخاباتی برای مجلس هشتم

هر شب تعداد زیادی از طرفداران این داوطلب مجدد نمایندگی به دفتر وی رفت و آمد کرده و با گریه همدردی خود را با این نماینده ابراز می دارند.
عصر ایران – گریه و زاری یک نماینده زن مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز توجه همگان را به خود جلب کرد.

به گزارش عصر ایران ، در حالی که محمد حسین موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور و رئیس بازرسی انتخابات دقایقی با این نماینده مشغول صحبت بود، به یکباره صدای گریه وی بلند شد به گونه ای که بسیاری از حاضران و نمایندگان پیگیر بودند که علت گریه این نماینده چه بوده است؟

گفتنی است این نماینده زن مجلس در انتخابات مجلس هشتم از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت شده و گفته می شود موضوع گفتگو با موسی پور نیز علت رد صلاحیت بوده وی است و این نماینده پس از آن به ناگاه شروع به گریه کرد که علت رد صلاحیتش به وی اعلام شد.

این درحالی است که چند روز قبل نیز خبر رسید: یکی از نمایندگان زن مجلس هفتم این بار به خاطر حذف شدن از لیست اصولگرایان در دفتر ابوترابی حاضر شده و با گریه خواستار قرار گرفتن نامش در لیست جبهه متحد شده است.

اما گریه دیگر انتخاباتی مربوط به طرفداران یکی از نمایندگان مجلس هفتم است که از داوطلبان رد صلاحیت شده محسوب می شود.

یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران اظهار داشت: عده ای از طرفداران این نماینده رد صلاحیت شده با تجمع در دفتر وی در شهرستان حوزه انتخابیه اش اقدام به گریه و زاری می کنند.

وی افزود: هر شب تعداد زیادی از طرفداران این داوطلب مجدد نمایندگی به دفتر وی رفت و آمد کرده و با گریه همدردی خود را با این نماینده ابراز می دارند.

به گفته وی این نماینده مجلس هفتم که برای انتخابات مجلس هشتم از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه خود به دلیل اقدامات اقتصادی از جمله دریافت وام برای مردم مورد توجه عمومی قرار دارد هر چند که بسیاری از مردم منطقه درباره منابع مالی فعالیت ها و کمک های اقتصادی وی تردیدهای جدی دارند.

طرفداران حوزه انتخابیه این داوطلب رد صلاحیت شده و نماینده مجلس هفتم به دنبال آن هستند که با ارسال نامه ای به هیات نظارت خواستار تجدید نظر در بررسی صلاحیت وی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد