وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نگاهی به تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در شهرستان خمین

تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخاباتی دورهشتم مجلس‌شورای اسلامی در خمین که از دوره‌های قبل نیز رواج داشته، از دو ماه پیش آغاز و با اندکی تغییر کماکان درحال انجام است.

تبلیغات برخی‌این نامزدها با شیوه‌های متعدد زمینه رقابت را برای کسب رای بیشتر در بین این افراد فراهم کرده است.

شرکت و حضوردر آیینهای فاتحه‌خوانی و جلسات پرسش و پاسخ از ابتدایی‌و ساده -ترین روش تبلیغاتی نامزدها در این شهرستان محسوب می‌شود.

این تبلیغات در روستاها با شرکت نامزدها در نماز جماعت ، حضور در جلسات شوراهای اسلامی و بازدید از مدارس بازار داغتری دارد.

توزیع کارت، پوستر و بنر در ابعاد بزرگ با نقش تصاویری از ایام سوگواری سالارشهیدان، ادعیه‌های مختلف، بروشورها یا کتابچه‌ها که‌به‌صورت غیررسمی‌دربین افراد خاص صورت می‌گیرد از دیگر شیوه‌های تبلیغی نامزدهای انتخاباتی است.

مراجعه انفرادی به خانه‌های اقوام و دوستان برای گفت‌وگوهای چهره به چهره برخی داوطلبان از دیگر شگردهای تبلیغاتی نامزدها در خمین است.

نامزدهای انتخاباتی همچنین باسفر به روستاهای دور این شهرستان با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی سعی در جذب رای روستاییان دارند.

ارائه برنامه‌های بلند مدت برای شهر و روستا و برشمردن ضعف و ناکامی‌ها در طی سالهای اخیر از جمله تبلغاتی است که هر یک از نامزدها برای کسب آرای بیشتر به سود خود استفاده می‌کنند.

برخی افراد با همراه کردن معتمدین و شرکت در مجمع‌های عمومی و دیدار از اقوام و بستگان سعی در اخذ رای برای داوطلب مورد نظر خود را دارند.

از‪ ۱۷‬نامزدتایید صلاحیت شده حوزه انتخابه خمین یک نفربه مجلس هشتم شواری اسلامی راه می‌یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد