وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لیست اصولگرایان ترکیبی از متخصصین باشد

رضا روستا آزاد عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان نشست هفتگی شورای مرکزی این جمعیت گفت: رفتار شناسی انتخابی مردم نشان داده که اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم بایستی افرادی خوشنام، مقبول و کار آمد برای نمایندگی مجلس معرفی شوند.
وی اضافه کرد: متأسفانه برخی افراد محدود معتقدند که اگر آنها زیر نام فردی یا لیستی را امضاء کنند همانا مردم به آنها رأی خواهند داد و این ادعا در حالی مطرح می‌شود که عدم درستی آن بارها و بارها حداقل در چند انتخابات گذشته در محک رأی مردم قرار گرفته است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تأکید بر وحدت و همگرایی اصولگرایان اضافه کرد: امروز مسئولیت بس بزرگی و خطیری بر دوش اصولگرایان گذاشته شده است و انان در برابر تاریخ و نسل‌های آینده باید پاسخگو باشند اگر در اثر بحران تحلیل، سهم خواهی و ورود چهره‌های نامقبول انتخاب مجلس هشتم را به جریان ناکار آمد رقیب واگذار کنیم بدون تردید جریان اصولگرایی و خدمت رسانی به مردم دچار خدشه می‌شود.
روستا آزاد گسترش چتر اصولگرایی به صورت حداکثری را یاد آور شد و گفت: اصولگرایان باید همواره تلاش خود را بر این نهند که حوزه شمول خود را گسترش دهند و تمامی طیف‌های این جریان را زیر یک چتر قرار دهند.
وی با اشاره به عملکرد جبهه دوم خرداد در مجلس ششم گفت: اکثریت نمایندگان مجلس ششم به دنبال رفراندوم و فعالیت‌های ساختار شکنانه خارج از چارچوب قانون بودند برخی آنها از این‌که قانون اساسی رنگ و بوی به شدت اسلامی دارد ناراحت و عصبانی بودند.
این فعال سیاسی اضافه کرد: برخی از آنها از حذف ولایت فقیه از قانون اساسی سخن می‌گفتند، بعضی صریحاً گفتند باید قانون اساسی به نفع سکولاریسم به معنای جدایی دین از سیاست‌ تغییر یابد.
وی اضافه کرد: دوم خردادی‌ها در مجلس ششم به جای توجه به مطالبات مردم در رفع مشکلات اقتصادی، تنش آفرینی و نا کار آمدی را در دستوری کار داشتند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به جنجال آفرینی در خصوص بررسی صلاحیت ها توسط افراطیون گفت: در این میان سوال اصلی این است که جبهه دوم خرداد براساس کدام ادله علمی و منطقی، حاضر نیستند اصل بررسی صلاحیت‌ها را بپذیرند.
وی افزود: وقتی از نظر مدیریت علمی، برای یک شغل کم اهمیت شرایط احراز شاغل و شغل تعریف می‌شود، آیا نباید برای نمایندگی مجلس که از مشاغل حساس، اثر گذار و مهم نظام است، شرایط احراز تعریف کرد؟ در عین حال از هیئت نظارت و اجرایی انتظار داریم براساس قانون به شکایات و رسیدگی نماید.
رضا روستا آزاد در خصوص جنایاتی که صهیونیست‌ علیه مردم فلسطین در غزه به وجود آورده‌اند گفت: با وجود اینکه مردم غزه با محاصره اشغالگران صهیونیست‌ از ابتدایی ترین لوازم زندگی چون غذا، پوشاک، آب آشامیدنی و ... محروم هستند، اما همچنان استکبار جهانی در سازمان ملل، بیانیه‌های علیه اسرائیل را وتو می‌کند. حال با این همه سران کاخ سفید و تل آویو باید از خود سوال کنند که چرا منفورترین کشورها در میان ملل جهان هستند؟
وی افزود: سران کشورهای عربی هم که در مقابل این جنایات سکوت پیشه کرده و بعضا دست دوستی، صلح و کمک نفتی به اسرائیل و آمریکا می‌دهند، دستشان به خون مردم مظلوم فلسطین در غزه آلوده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد