وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

الهام: دولت درجریان انتخابات بی طرف است

سخنگوی دولت در نشست سیاسی با عنوان " دولت نهم از وعده تا عمل"، در قم گفت: دولت نهم در جریان هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ازهیچ گروه وحزبی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، دکتر " غلامحسین الهام " دوشنبه شب در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) قم، افزود: دولت هرگز بعنوان یک حزب ویا حامی یک جناح و گروه خاص مداخله نکرده وتنها به وظیفه مدیریتی خود عمل می‌کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه آنچه در انتخابات سرنوشت ساز مجلس هشتم مهم است، حضور پرشور مردمی است، افزود: بی‌شک با حضور باشکوه مردم در انتخابات کسانی که با دولت همفکر و اصولگرای واقعی هستند برای پیشبرد اهداف انقلاب برگزیده خواهند شد.

الهام گفت : همه می‌دانند که همسویی و همفکری دولت و مجلس بعنوان دو بازوی توانمند نظام به طور یقین می‌تواند تکامل و پیشرفت های چشمگیری را در جامعه به منصه ظهور برساند.

وی تاکید کرد: مجلسی که از عصاره ملت باشد می‌تواند گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های انقلابی امام راحل (ره) ومقام معظم رهبری را که اصولگرایان حقیقی می‌باشند، تقویت کند.

سخنگوی دولت نهم، انتخابات مجلس هشتم را رقابتی، جدی و حساس توصیف کرد و گفت: این انتخابات ، صحنه رقابت کلیه گروههای سیاسی شکست خورده گذشته، مخالفان دولت و کسانی که برای دوره دهم ریاست جمهوری برنامه دارند، می‌باشد.

الهام بیان داشت: مردم شریف ایران اسلامی به بسیاری ازمسائل آگاه شده و می دانند که تصمیم با خود آنان است و می‌دانند که برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی باید فعالانه وارد عرصه انتحابات شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد