وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فهرست حوزه های انتخابیه تا یک هفته آینده نهایی می شود

ابوالقاسم رئوفیان ، عضو کمیته استان های جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد که در یک هفته آینده فهرست حوزه های انتخابیه جبهه متحد اصولگرایان نهایی می شود.
وی در گفتگو با خبرنگار جام جم ، افزود: فهرست های دوسوم از حوزه های انتخابیه سراسر کشور برای شورای جبهه متحد اصولگرایان در استان ها ارسال شده است که البته این فهرست ها شامل گزینه هایی است که به عقیده شوراهای حوزه های انتخابیه نهایی شده اند.
رئوفیان تصریح کرد: شورای جبهه متحد اصولگرایان مراکز استان ها، پس از دریافت فهرست های حوزه های انتخابیه فرآیند تعیین فهرست را بررسی می کنند و در صورتی که این فهرست ها براساس شرایط تدوین شده تهیه شده باشد مورد تایید قرار می گیرد و در غیر این صورت اگر فرآیند تصمیم گیری دارای اشکال باشد فهرست ها به حوزه های انتخابیه بازگردانده می شود تا اصلاحات لازم در آن صورت گیرد.
وی افزود: فهرست ها برای بررسی مجدد به شوراهای حوزه های انتخابیه ارسال می شود و چه بسا در این بررسی ها تغییراتی هم در فهرست ها صورت گیرد.
وی با اشاره به رایزنی های شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با شوراهای مراکز استان ها در چند روز آینده گفت: تا یک هفته دیگر فهرست واحد اصولگرایان در حوزه های انتخابیه سراسر کشور نهایی می شود که می تواند برای همه جریان های اصولگرا در کشور دلگرم کننده باشد.
عضو کمیته استان های جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: فهرست واحد جریان اصولگرایان قطعا وحدت آفرین خواهد بود و در صورتی که بهترین گزینه ها در آن گنجانده شود با اقبال مردم نیز مواجه خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد