وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تحرکات شبکه های لس آنجلسی در آستانه انتخابات

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی، فعالیت برخی شبکه های تلویزیونی ایرانی در خارج از کشور علیه نظام افزایش یافته است .

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری آریا، این شبکه های تلویزیونی با بهره گیری از کمک های مالی، سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان دارند تا با این روش در برگزاری انتخابات 24 اسفندماه مجلس شورای اسلامی ایران، اختلال ایجاد کنند .

در حال حاضر تهیه کنندگان و مجریان این شبکه ها با افزایش ساعات برنامه ها و توهین به مسئولان نظام قصد ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات را دارند .

«شهرام همایون» در برنامه ای با اشاره به اینکه سال 1387 شمسی نزدیک است، مدعی شد که این سال نماد مخالفت با حکومت ایران است و مردم ایران باید به نشانه این موضوع، پرچم شیر و خورشید را به یکدیگر هدیه دهند .

وی در ادامه افزود این پرچم ها که به شکل جاسویچی طلا، سنجاق یقه و دیگر اشکال تبلیغاتی تهیه شده در مجموعه هایی به فروش می رسد تا به این وسیله دوباره تحرک و جریان مخالفان را به حرکت درآورند و با خرید هر چه بیشتر از این پرچم ها به این جریان کمک کنند .

همچنین شبکه تلویزیونی پارس اقدام به تهیه و پخش برنامه ای با عنوان سیمای همبستگی ملی ایرانیان کرد.

اجرا و تهیه سیمای همبستگی ملی ایرانیان یا هما را یکی از کسانی که محکوم به اعدام شده بود به عهده دارد که به صورت هفتگی از شبکه تلویزیونی پارس در لس آنجلس پخش می شود.

وی در معرفی خود مدعی شد قبل از پیوستنش به گروه های چپ و مارکیسستی به علت گرایش شدید مذهبی از شاگردان مریم بهروزی بود و در کلاس های وی حضور می یافت.

در ادامه این برنامه فیلمی ساختگی که در آن چند فرد مسلح ملبس به لباس نظامی دو بلوچ را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار می دهند، تلاش کرد با فضاسازی ساختگی چگونگی برخورد نیروهای پلیس با مردم سیستان و بلوچستان را به تصویر بکشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد