وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

طرفداران کاندیداها از ایجاد تنش حزبی پرهیز نمایند

عضو شورای مرکزی جامعه مبارز روحانیت: رسانه‌ها موظف به اطلاع رسانی صحیح و درست می‌باشند و باید از هر جناح‌بندی سیاسی خودداری شود.

حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه مبارز روحانیت در گفتگو با سرویس سیاسی «فردا» تقابل جناح‌های مختلف سیاسی را به ضرر کشور دانست و گفت: جناح‌های مختلف سیاسی جامعه، باید رعایت اصول ارزشی را نمایند و دلشان برای مردم و مملکت بسوزد و در همه حال بدانند که مسئول کار هایشان در پیشگاه خداوند حاضر هستند و باید پاسخگو باشند، مطمئناً هیچ تنشی و اختلافی بین احزاب ایجاد نمی‌شود.

حجت‌السلام احمد سالک در ادامه افزود: باید به این موضوع توجه شود که حکومت جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مجموعه ارزش‌های دینی پایه‌ریزی شده است و افرادی که در رأس امور قرار می‌گیرند، باید متناسب با موازین کشور انتخاب ‌شوند. ما در جریان انتخابات (شوراها، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و غیره) معیارهای کلی داریم که اصلی‌ترین و کلی‌ترین معیار آن رعایت اصول علم اخلاق است و اعتدال در حرکت با انسان‌های اخلاق مدار است.

وی با بیان این مطلب که افراط و تفریط در امر انتخابات باعث بروز مشکلاتی می‌شود اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سفر پر برکتشان به یزد تاکید داشتند، همه افراد باید در برگزاری انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی را بنمایند و از هر گونه بد اخلاقی انتخاباتی بپر هیزند.

سالک ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری اشاره به چند مطلب دارد.

نکته اول اینکه کسانی که می‌خواهند منتخب مردم باشند یعنی نامزدها، باید ارزش‌ها را حفظ نمایند، و حرمت ارزش‌های اسلامی را نگه ‌دارند.

نکته دوم به طرفداران نامزدها و مردم ارتباط پیدا می کند. یعنی باید افراد خاص حقیقی و حقوقی که به طرفداری می پردازند، بر محور ارزش‌ها حرکت کنند. از هرگونه درگیری سیاسی پرهیز نمایند. با دید کامل به انتخاب بپردازند. مردم نیز با بصیرت و دقت بالا سوابق نامزدها را بررسی کنند تا بهترین وارد مجلس شود.

نکته سوم و مهمترین نکته در رابطه با کسانی است که احراز صلاحیت نامزدها را بر عهده دارند. که عهده‌دار این مسئولیت وزارت کشور و شورای محترم نگهبان است که مسئول اجرای قانون هستند و مهر اخلاق الهی و اسلامی دارند.

عضو جامعه روحانیت در ادامه گفت: تمام این مجموعه‌ها، یعنی نامزدها، طرفداران سیاسی و حزبی آن‌ها، مردم و مسئولان در وزارت کشور و شورای نگهبان باید بدانند، داشتن اخلاق انتخاباتی تضمین کننده جلوگیری از مشکل در امر انتخابات است و هر کدام گرفتار بداخلاقی شوند میدان را برای نفوذ و جریان سلطه در امر انتخابات است.

وی همچنین در رابطه با پرهیز رسانه‌های گروهی از گرفتار شدن در جنگ روانی علیه انتخابات هشدار داد و گفت: رسانه‌ها موظف به اطلاع رسانی صحیح و درست می‌باشند و باید از هر جناح‌بندی سیاسی خودداری شود.

وی در پایان بهترین شعار نمایندگان را در مجلس هشتم دفاع از کرامت انسانی و کلیت دین اسلام ناب عنوان کرد
نظرات 1 + ارسال نظر
نواندیشان هم فکر ماکو جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:26 http://www.noandeshanmako.blogfa.com

کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان ماکو معرفی می گردد.

محمد حاتمی زاده - دبیر کمسیون صنایع ومعادن مجلس -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد