وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثبت نام فله‌ای رد شدن فله‌ای هم دارد

یک عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به تایید صلاحیت اصولگرایان برای انتخابات مجلس هشتم گفت: ما افرادی را معرفی می‌کنیم که صددرصد به آنها اطمینان داریم و از این طریق کار شورای نگهبان را آسان‌تر می‌کنیم.

به گزارش تابناک ، اسدالله بادامچیان در عین حال خاطرنشان کرد: البته برخی از افراد که جزو اکثریت مجلس هفتم بوده‌اند در فهرست عدم احراز صلاحیت‌ها حضور داشته‌اند.

وی همچنین با بیان این‌که « اصولگرایان هم به راحتی تایید نمی‌شوند»ادامه داد: ما در کل در مورد رد صلاحیت‌ها دخالتی نمی‌کنیم چرا که این وظیفه هیات‌های اجرایی و مسوولان دست اندر کاراست.

وی از سوی دیگر اظهار کرد: آن‌طور که شنیده شده برخی برای انتخابات فله‌ای ثبت نام کرده‌اند تا رد شوند در این خصوص می‌توان به شوخی هم گفت کسانی هم که فله‌ای ثبت نام کرده‌اند باید تشکر هم کنند که فله‌ای هم رد شده‌اند.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان درباره نارضایتی شورای احزاب زنان اصولگرا از این جبهه گفت: این‌که خانم‌ها هم انتظار داشته باشند تعدادشان در لیست نهایی بیشتر باشد، حق آنهاست. من به عنوان تنها مردی که عضو موسس جامعه زینب(س) هستم از این‌که تعداد خانم‌ها در لیست بالا باشد خوشحال می‌شوم اما موقعیت‌ها و شرایط در زمان‌های مختلف فرق می‌کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد