وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه سوم جبهه متحد اصولگرایان



سایت خبری ایران: جبهه متحد اصولگرایان سومین بیانیه خود را درباره مسایل مربوط به انتخابات مجلس هشتم صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency.com)، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

آیا یاری‌کننده‌ای هست که مرا یاری کند؟ این پرسش تاریخی حسین بن علی (ع) است که اگرچه در سال 61 هجری قمری طنین‌انداز شد اما تا ابد باقی است و امروز اگر درست گوش بسپاریم آن را خواهیم شنید.

همه کسانی که به این ندا پاسخ مثبت دهند و به یاری حسین بشتابند حسینی خواهند بود، والا در اردوگاه یزیدیان قرار خواهند گرفت و این مرز حق و باطل در همه تاریخ است.

جبهه متحد اصولگرایان ضمن تسلیت این ایام به همه آزادگان جهان به ویژه ملت آزاده ایران امیدوار است به فضل الهی در سلک حسینیان باشد.

50 روز بیشتر به 24 اسفند، روز موعود برای به نمایش گذاشتن جلوه‌ای دیگر از مردم‌سالاری دینی باقی نمانده است. جبهه متحد اصولگرایان در ادامه دو بیانیه قبل خود نظر شما ملت شریف را به نکات زیر معطوف می‌دارد:

1ـ همان‌گونه که قبلا به استحضار مردم عزیز ایران اسلامی رساندیم، امر گزینش کاندیداهای شایسته و مقبول مردم در جبهه متحد اصولگرایان با سازوکار مؤثر و مردمسالارانه (6+5) با موفقیت، تفاهم و همدلی به پیش می‌رود. ان‌شاءالله ثمره‌ آن ارائه فهرستی از صدها چهره‌ی کارآمد، متخصص، باتجربه، متدین و دردشناس به محضر ملت معظم در سراسر کشور خواهد بود.

2ـ برنامه جبهه متحد اصولگرایان برای حضوری فعال و سازنده در مجلس هشتم مراحل نهایی خود را طی می‌کند که به زودی منتشر خواهد شد و در معرض قضاوت افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

3ـ انتخابات بدون حضور جریان‌ها و چهره‌های فعال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، صحنه‌ای بدون رقابت و طبعا سرد و بی‌روح خواهد بود لذا جبهه متحد اصولگرایان به نوبه خود از تحرک جریان‌های مختلف سیاسی که تنوع رویکردها و سلایق را در معرض گزینش مردم قرار می‌دهند استقبال و قدردانی می‌کند و مطمئن است آن‌چه مردم برگزینند انتخابی شایسته خواهد بود.

ما بر این باوریم که رقابت جدی ولی قانونمند و اخلاق‌مدار با تکیه بر توانمندی‌های خود و پرهیز از تخریب رقیب می‌توانند به خلق فضایی شفاف و جذاب بیانجامد، در این فضای رقابتی مردم با آرامش و اطمینان بیشتر نمایندگان مورد نظر خود را بر خواهند گزیند و مشارکتی حداکثری رقم خواهد خورد.

4ـ مجلس کارآمد از دیدگاه ما مجلسی است که در برابر قوای دیگر نه منفعل باشد و نه تنش‌آفرین، بلکه تعاملی سازنده و مؤثر را با دیگر قوا برقرار سازد که نفع آن عاید مردم شود.

مجلس شورای اسلامی باید هم در بعد نظارت و هم در بعد تقنینی، فعال، باتدبیر و نقش‌آفرین باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری مسیر صحیح را بر اساس چشم‌انداز پیش‌روی دولت ترسیم کند اعتدال، پرهیز از افراط و تفریط، بسترسازی برای تعامل سازنده با کشورهای جهان، ارتقای جایگاه ایران و اقتدار ملی در صحنه بین‌المللی و حفظ و استقلال و عزت ملی و سربلندی ایران از دیگر ویژگی‌های مجلس مورد نظر ما می‌باشد.

5ـ طبیعی است نمایندگان ملت باید هوشیارانه، قاطعانه و با اعتماد به نفس ملی از حقوق مردم در برابر بیگانگان و دشمنان دفاع کنند، از سلطه‌پذیری بیزار باشند و حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان مردم آگاه ایران را به تحقیق و بررسی بیشتر درباره جایگاه و نقش مجلس و حضور باشکوه در این آزمون الهی دعوت می‌کنیم. شک نیست پی‌آمد مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات مجلس هشتم بیش از پیش آمریکا و اسرائیل ودشمنان این ملت را سرخورده و مأیوس و راه را برای تداوم پیشرفت همه‌جانبه ایران عزیز هموار خواهد کرد.

جبهه متحد اصولگرایان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد