وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

زنان اصولگرا دست به دامان مقامات عالی‌رتبه

مسئول دبیرخانه شورای احزاب زنان اصولگرا گفت: شورای احزاب زنان اصولگرا، تصمیم دارند برای حضور تعداد افراد موردنظرشان در لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان، مستقیم به مقامات عالی‌رتبه نامه بنویسند.

فاطمه ایلشاهی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر، شورای احزاب زنان اصولگرا نارضایتی خود را از این که جبهه متحد اصولگرایان از حضور آنان، نه در لیست نهایی و نه در تصمیم‌سازی‌ها بهره‌ای نبرده است، اعلام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از آنجا که جبهه متحد اصولگرایان به تصمیمات شورا اهمیت نداده‌اند، تصمیم گرفتیم در نامه‌ای به مقامات عالی‌رتبه، از ایشان بخواهیم که تعداد ده نفر از زنان اصولگرا با تعامل، همفکری و هم‌نظری شورای احزاب زنان اصولگرا در لیست نهایی جبهه قرار گیرند.

وی گفت: ما دست‌کم انتظار داشتیم که جبهه متحداصولگرایان در انتخاب زنان در لیست نهایی از نظرات کسانی چون مریم بهروزی استفاده کنند که چنین نشد و ما را در تصمیم‌سازی‌های خود هیچ دخالتی ندادند.

ایلشاهی با بیان این‌که در لیست نهایی جبهه، تنها پنج خانم حضور دارند، گفت: ما بر حفظ وحدت با جبهه متحد اصولگرایان تأکید داریم و اگر این رایزنی به نتیجه رسید، نشست بعدی ما درباره تعداد و نفرات مورد نظر ما در فهرست نهایی خواهد بود. در غیر این صورت، لیست جداگانه خود را ارایه خواهیم کرد، چراکه حضور در عرصه انتخابات را برای خود یک تکلیف می‌دانیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد