وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام برائت برخی کاندیداها از جبهه دوم خرداد و کارگزاران

برخی کاندیداها معتقدند انتشار اخباری در خصوص کاندیداها که آن‌ها کاندیدای جبهه دوم خرداد یا کارگزاران هستند به وجهه آن‌ها در بین طرفدارانشان صدمه وارد می‌کند.

در پی درج اسامی کاندیداهای جبهه دوم خرداد در استان آذربایجان شرقی، رضا علیزاده نامزدی خود از سوی این جبهه را تکذیب کرد. رضا علیزاده که نام وی از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا منتشر شده، خود را نامزد اصولگرا دانست.

کاندیدای انتخابات مجلس هشتم از بستان‌آباد آذربایجان شرقی نیز هرگونه ارتباط تشکیلاتی با حزب کارگزاران سازندگی را تکذیب کرد.

سلیمان امیری تیکمه داش، کاندیدای انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابیه بستان‌آباد در واکنش به انتشار اسامی کاندیداهای دوم خردادی مجلس هشتم در آذربایجان شرقی، این کاندیدا اعلام کرد: من به هیچ عنوان کاندیدای حزب کارگزاران نیستم.

وی افزود: من کاندیدای قطعی جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بستان‌آباد هستم و با آنان به توافق نهایی رسیده‌ام. بنا به اعلام امیری تیکمه‌داش، وی اولین بار است که کاندیدای انتخابات مجلس شده است.

وی تأکید کرد: هر گونه ارتباط تشکیلاتی با حزب کارگزاران را تکذیب می‌کنم.

سلیمان امیری تیکمه‌داش متذکر شد که انتشار این خبر که او کاندیدای حزب کارگزاران در حوزه انتخابیه بستان‌آباد است به وجهه او نزد طرفدارانش صدمه وارد می‌کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد