وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیداهایی که وعده مادی می دهند خائن هستند

مهدی کوچک‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی خارج نشدن نامزدهای انتخابات را از چارچوب قانون، لازم شمرد و گفت: اخلاق انتخاباتی با رعایت مقررات و ضوابط قانونی، برای ایجاد یک فضای انتخاباتی سالم، متناسب است. کسانی با جوسازی، نسبت به مراجع قانونی ای که بر اجرای انتخابات، نظارت و فعالیت دارند، سعی در ایجاد شبهه می‌نمایند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای نگهبان طبق وظایف قانونی خود عمل می‌کند و کسی حق هیچ گونه ادعایی نسبت به وظایف شورای نگهبان و وزارت کشور نباید داشته باشد. همچنین ایراد اتهامات بی‌جا، نسبت به مجریان، سنجیده نیست و این کار غیراخلاقی می‌باشد زیرا باعث زایل شدن شور و شوق ملت نسبت به مسئله انتخابات می‌شود.

وی در ارتباط با وظایف داوطلبین و نامزدهای مجلس هشتم گفت: اگر هر داوطلبی وظیفه خود بداند که نقاط مثبت خود را بگوید و از جناح رقیب اشکالاتی را که می‌بیند، به طور خیلی دوستانه مطرح نماید و وارد بحث‌های خصوصی و شخصی دیگر رقبا نشود، با اطمینان می گویم هیچ اشکالی در انتخابات ایجاد نخواهد شد.

کوچک‌زاده همچنین وظیفه احزاب و رسانه‌ها و روزنامه‌ها را در این زمان حساس مهم می داند و این طور عنوان می‌کند: به دلیل اینکه روزنامه‌ها بلندگوی احزاب هستند، پس باید حرمت مراجع قانونی را حفظ کنند و سعی در آشکار نمودن واقعیات بپردازند و از جنجال در این زمینه پرهیز نمایند.

عضو کمیسیون اصل نود در رابطه با هتاکی‌هایی که برخی سایت‌ها و نشریات در برابر افراد سرشناس سیاسی به کار می‌برند، گفت: اصولاً هر نوع هتاکی و به کار بردن روش‌های غیراخلاقی از سوی سایت‌ها و یا روزنامه‌ها و در کل هر نوع رسانه‌ای ،کار ناپسندی است و باید از سوی دستگاه قضایی برخورد شود.

هتاکی و به کار بردن روش‌های غیراخلاقی مختص به افراد سرشناس و مطرح سیاسی جامعه نیست، بلکه در زمان انتخابات بیشترین ظلم در این‌باره نسبت به مراجع برگزار کننده و از سوی جریان‌های سیاسی می باشد.

وی در ادامه افزود: ملت ما شاهد این بوده که چقدر نسبت به مراجع قانونی هتک حرمت شده است و این روند تا به امروز هم جریان دارد. زیر سوال بردن مراجع قانونی به خاطر انجام وظایف قانونی‌اشان و مورد اهانت قرار دادن شورای نگهبان و وزارت کشور بدتر از این است، که افراد معروف و سرشناس سیاسی مورد هتاکی قرار گیرند.

وی در پایان در زمینه نوع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: هر کسی با وعده‌های مادی بخواهد رای مردم را نسبت به خود جلب کند، نسبت به آرمان‌های انقلاب خیانت کرده و ارائه وعده های مادی، خلاف ارزش‌های اسلامی ا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد